عمومی

شناسایی ۲۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سید علیرضا مروجی ، ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه 163 هزار و 929 نفر به مراکز بیمارستانی و تشخیصی و سرپایی در دو شهر کاشان و آران و بیدگل از آغاز فوران تاج تا به امروز اظهار داشت: 10،498 بیمار حاد تنفسی از کاشان و آران و بیدگل آزاد شده است.

وی با اشاره به پذیرش 55 بیمار حاد تنفسی حاد در بیمارستان های منطقه کاشان طی 24 ساعت گذشته ، ادامه داد: 48 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهرستان کاشان و هفت بیمار در بیمارستان های شهرستان آران و بیدگل در بیمارستان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بیماران شبانه 20 سال و حداکثر سن 109 سال است اظهار داشت: 49 نفر از این بیماران از کاشان و چهار نفر از آران بیدگل و دو نفر دیگر از محلات و تهران بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 310 بیمار حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری هستند ، تصریح کرد: از این تعداد 258 نفر در بیمارستان های کاشان و 52 نفر در بیمارستان ها هستند آران و بیدگل در بیمارستان بستری شده اند.

یک مروج از بستری شدن 50 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و اظهار داشت: 46 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کاشان و چهار نفر در بیمارستان ها آران و بیدگل در بیمارستان بستری شده اند.

وی گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته دو زن 72 و 78 ساله به دلیل بیماری بیماری کرونا قلب در منطقه کاشان جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به آلودگی 207 نفر مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان طی 24 ساعت گذشته ، گفت: تعداد کل افراد آلوده به ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت به 21916 نفر افزایش یافته است. که از ابتدای انفجار

دکمه بازگشت به بالا