علمی و پزشکی

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف ، علیرضا زالی در حاشیه تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی مدیریت بیماری های کرونا در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت ترافیک داخل شهر طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: میزان کاهش ترافیک در داخل شهر طبق آمار پلیس راهور بیش از 59 درصد در طول روز و 70 درصد در ساعت 21 تا 4 صبح بود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد از ترافیک بزرگراه تهران-شمال کاهش یافته است ، گفت: همچنین در بزرگراه تهران-قم و حمل و نقل جنوبی تهران این تعداد به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه از ابتدا محدودیت ها عبور شود ، شرایط بهتر می شود ، اظهار داشت: با کمک و تلاش نیروی انتظامی نظارت مناسب و مستمر بر محدودیت ها اجرا می شود و از این رو شاهد شرایط مطلوب تری هستیم. . در این راستا 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی که روی نیروهای تلافی جویانه در تهران متمرکز شده اند ، این محدودیت ها را کنترل می کنند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در مرگ و میر ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی بین یک ماه تا 40 روز ، در صورت بستری شدن در بیمارستان در حدود 3 هفته و در موارد ویزیت سرپایی بین 10 تا 14 روز طول می کشد.

فرمانده مدیریت عملیات گفت: مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در منطقه محله محوری ، تشخیص بیماری و کاهش اثرات منطقه ای این بیماری زودتر از 40 روز محقق نخواهد شد ، بنابراین باید صبورانه منتظر بمانیم. بیماری کرونا در تهران. بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد برای ستاد ملی کرونا

زالی همچنین با اشاره به برخی پیشنهادها به شورای ملی تاج ، دولت و به ویژه مجلس که در فصل بودجه هستند ، گفت: “پیشنهاد شده است که شما به گونه ای برنامه ریزی کنید که شغل هایی که متحمل زیان مستقیم و غیرمستقیم شده اند شفاف باشد. و پشتیبانی از زمانی که

وی با اشاره به شکایت برخی مشاغل اظهار داشت: بسیاری از آنها شکایت دارند که بسته های حمایتی با تأخیر قابل توجهی به آنها ارائه می شود. مالکان متأثر از تاج نیز با دیوان سالاری های متعددی روبرو هستند.

فرمانده سپاه تهران کرونا با اشاره به اینکه بسیاری از مشاغل ، با وجود همه مشکلات ، نیروهای خود را تنظیم نکرده اند ، گفت: “این افراد که به دلیل انسانیت خود باعث بیکاری کارکنان خود نشده اند ، باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.”

زالی نگرانی اصلی مشاغل را پرداخت اجاره و برگشت چک ها عنوان کرد و گفت: در نامه ای به ستاد ملی کرونا درخواست کردیم که این محدودیت های دو هفته ای موضوع قانونی جداگانه ای برای معاملات تجاری در نظر گرفته شود تا بازده از چک به عنوان یک سابقه برای کار نیست.

وی همچنین با اشاره به مشکل برخی از بیمه گذاران تأمین اجتماعی گفت: برخی از بیمه گذاران برای بررسی مثبت بودن تست تاج خود باید به این دفاتر مراجعه کنند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد. در همین راستا پیشنهادات به ستاد ملی ارائه شده است که امیدواریم مورد تأیید قرار گیرد. اگر فردی بیمار شود یا آزمایش او مثبت شود تا شغل خود را از دست ندهد یا از مشکلات سالانه رنج نبرد ، این درخواست تأیید می شود.

وی گفت: همچنین برخی از مجامع باید به صورت حضوری برگزار شود. ما امیدواریم ستاد ملی تاج پیشنهاد ما را مبنی بر قانونی بودن برگزاری غیرحضوری تأیید کند.

زالی ادامه داد: زمان بسیاری از مجامع گذشته است و طبق اساسنامه مجامع آنها باید حضور داشته باشند و نگران ادامه کار خود هستند ، بنابراین ما از آنها خواستیم تا از روش الکترونیکی استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا