عمومی

هنرمندان با هنر خود مولفه‌های قدرت ایران را تقویت کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا جان نیشاری پیش از ظهر دوشنبه در نشست صمیمی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان که در هنرستان هنرهای تجسمی برگزار شد، اظهار داشت: هنر یعنی کمال انسان. . که شامل خرد، دانش و خرد فرد می شود.» و این هنرمندان را از دیگران متمایز می کند.

وی با بیان اینکه هنر وسیله ای برای انتقال احساسات و عواطف به مردم است، افزود: هنرمندان با خلق آثار بدیع دست به کارهایی می زنند که همه با آرامش و راحتی قادر به درک آن نیستند، به همین دلیل نمی توان همه را هنرمند نامید، خوشبختانه در استان اصفهان. ما هنرمندان واقعی زیادی در همه زمینه ها داریم، به ویژه هنرهای نمایشی، صنایع دستی، گفتار، سینما و تئاتر.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز نیازمند حضور هنرمندان در میدان هستیم، گفت: اخیراً در کشور آشوب هایی داریم که هر از چند گاهی می گذرد. سر وقت این اتفاق می افتد، اما برخی از مسائل را نباید به راحتی نادیده گرفت و باید به آنها توجه کرد.

وی با بیان اینکه در هر صحنه ای برای دختر کردستانی ممکن است برای هر فرد دیگری اتفاق بیفتد، گفت: اما باید بفهمید که چه ارتباطی بین آتش زدن قرآن، آتش زدن پرچم و مرگ وجود دارد. این خانم؟

جان نشاری ادامه داد: باید تاکید کرد که با تضعیف پایه های امنیتی چه کسانی سود می برند و پس از آن چه کسانی امنیت را برقرار می کنند و دلیل حمایت همه رسانه های دنیا از این اقدام چیست؟

امروز در یک جنگ رسانه ای هستیم

وی با تاکید بر اینکه امروز در جنگ رسانه ای قرار داریم، گفت: این در حالی است که در طول 2.5 سال گذشته روند آموزش و پرورش و همچنین معنوی تقریباً تعطیل بود و حضور دانش آموزان در فضای مجازی تا حدودی تغییر کرده است. دیدگاه ها ناراحت کننده است

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه زیر سوال بردن سرمایه های مثبت و مولفه های کلیدی جمهوری اسلامی ایران اشتباه است، افزود: باید توجه داشت که ایران هیچ گاه به کسی حمله نکرده و همیشه و هر بار یک قسمت مورد حمله قرار گرفته است. این کشور تقسیم شده و تنها در زمان جنگ تحمیلی حتی یک ذره از خاک ایران جدا نشد.

اعتقادات و حمایت مردم مؤلفه های قدرت ماست

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی از 85 کشور جهان اسیر داشتیم، گفت: اعتماد و حمایت مردم از مولفه های قدرت ماست و باید توجه داشت که بیش از 99 درصد است. از شهدا گفتند ما برای اطاعت از رهبری و اعتقادات به جنگ با دشمن رفته ایم.

جان نشانی با بیان اینکه نگران این هستیم که آرام آرام علیه خودمان کار کنیم، تصریح کرد: هنرمندان باید با هنر خود مولفه های قدرت ایران را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه امروز در خانواده دعوا داریم، افزود: مشکلات داخلی را باید خودمان حل کنیم و هر جا دشمن درگیر است تمکین نکنیم.

دکمه بازگشت به بالا