عمومی

مسئولان از نقد سازنده خبرنگاران استفاده کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ محسن جعفری پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با بیان اینکه کار در عرصه خبر نشانه هوشیاری و وجدان است که در این راه جان و جان خود را می گذارند. ثروت قلم انداخت و گفت: روزنامه نگاران وجدان بیدارگران جهان و تصویرگران زمان خود هستند که مشکلات را از نزدیک دیده اند و سلامت فکری این جامعه را بر دوش خود می گیرند. می توان کشتن.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر اینکه مسئولان باید از انتقاد سازنده خبرنگاران استفاده کنند افزود: رشد و توسعه جامعه در گرو فعالیت صحیح فعالان عرصه خبر است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران امید را در دل مردم زنده می کنند، گفت: دسترسی به اطلاعات سریع و فوری با فعالیت این قشر فرهیخته امکان پذیر می شود.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه فرهنگ عاشورا از سالیان دور در تاریخ زنده بوده و تا امروز ادامه دارد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت مردم را تشنه این فرهنگ و درک آن کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آزادی به معنای عدم حاکمیت توسط کسی است، گفت: دنیای غرب که آزادی بیان را اعلام می کند این موضوع را عملی نمی کند.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی 84 واحد مسکونی برای مستضعفان در شهرستان فومن به بهره برداری رسیده است، افزود: 64 واحد برای واگذاری به نیازمندان در سال جاری در دستور کار است.

وی در خصوص ساخت مسکن مستضعفان در شهرستان فومن افزود: این خانه ها با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون دلار و مساحت 50 متر با کمک کمیته امداد این شهرستان به خانواده های نیازمند واگذار می شود. شهر

فرمانده سپاه ناحیه فومن از توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج نیز در اکثر مقرهای محلات اقدام به توزیع اقلام در محلات مختلف کرده اند. آن ها هستند.

وی با بیان اینکه در راستای طرح ایجاد اشتغال در منزل بسیج سازندگی با همکاری چند دستگاه دیگر، اقدامات مهمی در سطح محلات شهرستان فومنی انجام شده است، گفت: آموزش های رایگان نیز در سطح شهرستان فومنی برگزار می شود. دستور جلسه. مانند صدور گواهی وام اشتغال. تولید مثل نیز به اشتراک گذاشته شده است.

دکمه بازگشت به بالا