ورزشی

روحیه استقلال تقویت شد/ ۲ بازیکن جوان جواب اعتماد ما را دادند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید نامجو مطلق عصر جمعه بعد از مسابقه بین استقلال و نفت آبادان در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: هواداران استقلال باید بدانند که نبود بازیکنان مختلف در هفته های گذشته ما را تحت تأثیر قرار داده است. با غیرفعال کردن اعضای تاثیرگذار این تیم ، نبض بازی را داشتیم و حریف را از لحاظ فنی کنترل می کردیم. ما این پیروزی را به هواداران اهدا می کنیم که چندین هفته پیروزی ما را ندیدند.
وی با اشاره به دو بازیکن جوانی که برای استقلال بازی کردند ، گفت: خدمترادی و داجلیری آنها آینده فوتبال ایران هستند و بعد از چند هفته تمرین امروز برای ما بازی کردند و قیمت اعتماد ما را پرداخت کردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران استقلال با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است ، گفت: باید به بهنام سیرا را که تیم بسیار آماده ای را برای مسابقه و شکست این تیم ارسال کرد تبریک می گویم. کار آسانی نبود
به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم استقلال تهران امشب در هفته بیست و پنجم تیم ملی فوتبال باشگاه های کشور امشب تیم سانات نفت آبادان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و با 41 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا