اقتصادی

هشدار وزارت بهداشت ، وزارت بهداشت پس گرفت


این روزها نامه هایی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (سمات) و وزارت بهداشت در مورد تعطیلی واحدهای تولیدی و اصناف ابلاغ شده است ، اما به نظر می رسد احتمالاً تعطیلی جرم و سازمان تجارت نیز ادامه یابد.

Forwardin حسین در نامه ای به روسای شرکت های صنعتی ، معدن و تجارت استان کرمان و جنوب ، در نامه ای به معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد که هیچ مانعی برای کار و تولید وجود نخواهد داشت. قانونی حاوی رهنمودهای بهداشتی برای سلامتی کارگران و کارمندان واحد تولید تصویب شد.

در این نامه واکنش های شدید وزارت بهداشت به وجود آمده است ، و سعید دا نامکی وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس جمهور نوشت که نامه این وزارتخانه “یک دستورالعمل اداری برای بازگشایی کلیه مراکز تجاری با توجه به نقش ، مسئولیت و جایگاه کارکنان ملی بود”. با آن متناقض نباشید.

نمک همچنین هشدار داد که “هر تصمیمی” باید در اسرع وقت اتخاذ شود تا وزارتخانه ها و وزرای خانه و سایر متحدین در تهیه پروتکل برای کاهش تأثیرات بیماری همه گیر عروق بیماری کرونا بر اقتصاد “کم حرف” کشور و از سرگیری فعالیت های اولویت اقتصادی کمک کنند. این آتش سوزی که مورد تأیید هیچ دستگاه دولتی ، خصوصی ، مذهبی ، فرهنگی نیست ، به سرعت سیستم بهداشتی و متعاقباً اقتصاد کشور را نادیده می گیرد.

امروز سخنگوی وزارت بهداشت از آغاز فعالیت برخی شرکت های خصوصی و غیره خبر داد و کلیه مشاغل باید مشمول تصویب دفتر مرکزی Coroner’s باشد و مشاغلی که به عنوان استثنا در آن ذکر نشده ممنوع است ، بنابراین اگر یک استخدام کننده اقداماتی انجام دهد ، توصیه می شود کار را به آرامی از سر بگیرید. .

این در حالی است که امروز بعدازظهر وزارت راه حل اعلام کرد که نامه معاون وزیر به ادارات استان ، کالاهای لازم را برای مردم فراهم می کند ، نه واحد تولیدی بلکه برای تجارت و تجارت به دستور رئیس جمهور محترم.

با این حساب ، به نظر می رسد که در حال حاضر هیچ تعطیلات بسته ای وجود ندارد.

انتهای پیام


همه محتوای سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا