علمی و پزشکی

پیگیری وزارت بهداشت برای اخذ مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نیرو

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پیگیر اخذ مجوز برای استخدام 100 هزار نیروی جدید هستیم.

به گزارش باراناخبربا اعلام این خبر در کرمانشاه، دکتر. بهروز رحیمی گفت: یکی از اقدامات اساسی که در وزارت بهداشت در حال انجام است، تعیین تکلیف و ساماندهی نیروی انسانی با توجه به اهمیت نیروی انسانی در این وزارتخانه و پیگیری برای اخذ مجوز برای جذب 100 هزار نفر است. مردم در دستور کار هستند». وزارت بهداشت تاکید دارد که رشته های بهداشتی به ویژه پرستاری در اولویت هستند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر پایداری و ایمنی در کار بهورزان، ابراز امیدواری کرد تا سال 1401 نیروهایی که در دوران شیوع ویروس کرونا متحمل شده اند و فداکاری های بزرگی از جمله روزه 89 را انجام داده اند، نیروهای شرکتی باشند. ، پروژه نیروها و دیگران برای تغییر شرایط و دستیابی به امنیت شغلی.

تبدیل وضعیت ایثار 67 هزار نیرو

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت افزود: در سال گذشته 67 هزار نفر در وزارت بهداشت تبدیل به حالت انصراف شدند و 34 هزار نفر نیز از محل مجوزهای استخدامی ستاد کل کشور مشغول به کار شدند. کورونا. “

دکتر. رحیمی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی به دلیل حجم زیاد اقدامات کرونا ویروس همچنان به شدت احساس می شود و همچنان به دنبال جذب نیرو هستیم.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه یکی از قطب های اصلی کشور از نظر بهداشتی و درمانی است، گفت: با توجه به موقعیت خاص استان کرمانشاه و حجم وسیع بهداشت و درمان در منطقه، پروژه های این استان در اولویت قرار دارد. وزارت بهداشت هستند.

5000 پروژه نیمه تمام داریم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در بازدید از مراکز درمانی و طرح های توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: بیش از 5000 پروژه نیمه وقت در حوزه سلامت در وزارت بهداشت وجود دارد که هدف اصلی ما تکمیل این پروژه ها است. پروژه ها. با پروژه های بهداشتی اولویت دار

وی در خصوص هدف سفر خود به کرمانشاه گفت: محور اصلی این سفر بازدید از پروژه های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این استان بود. استفاده از تراز.

به گزارش سایت وب دا، معاون وزیر بهداشت با اشاره به تامین اعتبار پروژه اورژانس بیمارستان طالقانی استان کرمانشاه در بازدید از این بیمارستان، ابراز امیدواری کرد پروژه های بهداشتی با اولویت در مناطق مرزی و محروم به عنوان استان کرمانشاه در 1401 To ‘استثمار شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا