عمومی

نیاز به تولید آثار نمایشی شاد منطبق با فرهنگ یزد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجید جوادیان زاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به برنامه ریزی سازمان فرهنگی شهرداری در برگزاری جشنواره خشدانه 2 اظهار داشت: برگزاری رویدادهای فرهنگی از برخی جنبه ها در جامعه م effectiveثر است ؛ از یک سو جامعه ما به رویدادهای سرگرم کننده و نشاط آور احتیاج دارد و از طرف دیگر این رویدادها می توانند عرصه هایی برای بروز استعدادها باشند.

مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان یزد افزود: رویدادهای فرهنگی باعث ایجاد پویایی و تحرک در جامعه و افزایش انگیزه می شود ، بنابراین اهمیت برگزاری رویدادهای مهیج خصوصاً در شرایط امروز که مردم به دلیل شرایط تحت فشار روانی هستند کرونا ویروس ، دو برابر شود

وی با تأکید بر اینکه برگزاری این مسابقات است که عرصه استعدادیابی را تضمین می کند ، اظهار داشت: معرفی کنید ، فرصتی برای تمرین پیدا کنید و در صحنه مقابل تماشاگران باشید.

جوادیان زاده اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در قلب فرهنگ یزد از برگزاری چنین برنامه های کمدی چه از نظر نام و چه از نظر مضمون نمایشی وجود دارد ، می توان گفت که اگر آثار به سمت فرم های نمایشی حرکت نکنند ، یک اتفاق خوشحال کننده است. و در واقع شکل بومی فعالیت فرهنگی و هنری را نشان خواهد داد.

مدیر ارشاد استان بر لزوم تولید آثار طنز متناسب با فرهنگ یزد در جشنواره خاش دلانه تأکید کرد و گفت: البته از نمونه های محلی استقبال بیشتری می شود و مردم نسبت به آن حساسیت بهتری خواهند داشت.

وی گفت: اقدامات اخیر سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری در حوزه های هنری و فرهنگی قابل تقدیر است و امیدواریم اینگونه تحرکات ادامه داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا