عمومی

نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای مجازی در استان بوشهر آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین فاطمه کرم پور عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر اولین پویش فرهنگی تولید در فضای مجازی در بوشهر با محتوای ویژه گفت: شناسایی آثار فضای مجازی بر اساس فرهنگ و متناسب با نیازهای جامعه ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر اظهار داشت: نخستین اسکن تولید محتوای مجازی در استان بوشهر با تأکید بر مضامین جاذبه های گردشگری ، فرهنگ و هنر ، هویت اجتماعی ، محیط زیست و بخش آزاد از امروز آغاز می شود و ادامه خواهد داشت تا 9 مارس.

وی با اشاره به زمان معرفی و ارزیابی افراد برتر در تاریخ 14 مارس سال جاری گفت: این اسکن محدودیت سنی ندارد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت فیلم ، انیمیشن ، گرافیک متحرک ، عکس ، پوستر ، فوتونیوز ارسال کنند ، اینفوگرافی ها ، پادکست ها و سایر تولیدات. “ارسال صوت ، مقاله ، قطعات ادبی ، داستان کوتاه و شعر به دبیرخانه اولین اسکن فرهنگی مجازی استان.

کرم پور ، دلیل انتخاب نام سرزمین خورشید برای این پویش ، حفاظت از نام فاخر بوشهر ، مردم این سرزمین را ذکر کرد و گفت: هنرمندان در زمینه های مختلف ، فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه و مطبوعات سرمایه اجتماعی هر جامعه هستند. آنها با تولید آثارشان مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده اند.

فاطمه علیخواه ، مدیر اجرایی اولین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی در استان بوشهر ضمن معرفی راه های ارتباطی شرکت کنندگان با دبیرخانه این پویش گفت: نامگذاری کرده و در آخر لینک مطالب مورد نظر را به سایت ارسال کنید.

وی با اشاره به زمان محاکمه آثار اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به منشی تا 18 اسفندماه است و به برندگان این حرکت 150 میلیون ریال جوایز نقدی به همراه پلاک رتبه بندی در 14 مارس اهدا می شود.

مدیر اجرایی اولین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی در استان بوشهر از همه هنرمندان ، فرهنگیان و اصحاب مطبوعات و رسانه های استان دعوت کرد تا در این پویش شرکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا