عمومی

نیازمند تشکیل دولت تحول‌آفرین هستیم/ لزوم استفاده از ظرفیت جوانان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید علی حسینی این هفته در خطبه های نماز جمعه بندر دیر اظهار داشت: باید تلاش کنیم معنویت و دستاوردهای ماه رمضان را حفظ کنیم.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه یکی از راه ها ادامه اعمال ماه رمضان است ، افزود: تقویت اعتقادات مذهبی و خودشناسی و خود محاسبه از دیگر راه های حفظ معنویت ماه رمضان است.

وی با اشاره به سالگرد لغو امتیاز دخانیات طبق فتوای میرزا شیرازی ، اظهار داشت: در طول تاریخ ، اقتدار شیعه نبردهای ضد استبداد و استکبارستیزی را رهبری کرده است و مردم با پیگیری و حمایت در برابر دشمنان اسلام ایستادند. اقتدار. “

حسینی با اشاره به نقش روحانیت به ویژه امام راحل در پیروزی انقلاب گفت: دشمن همیشه علیه اقتدار شیعه توطئه کرده و امروز در داخل و خارج آنها علیه اقتدار باهوش ما و رهبران فرزانه ما توطئه می کنند و توطئه. که ما باید باهوش باشیم. “

وی افزود: امروز وقتی مقام معظم رهبری مسئولیت جنگ ملتهای مسلمان و امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیست را بر عهده دارند ، هم مزدوران داخل و هم خارج از کشور و عوامل خارجی در تلاشند چهره وی را از بین ببرند.

انتقاد از روند ثبت نام رئیس جمهور

خطیب جمعه بندر دیر تأکید کرد: در روزهای اخیر یکی از جریان های تحول یافته و تجدیدنظرطلب که قصد داشت رژیم را در قیام 88 سرنگون کند ، بیانیه ای در مورد انتخابات صادر کرد و گره ای از رهبر را باز کرد.

وی افزود: آنها عصبانی هستند که با برنامه رهبر معظم انقلاب نتوانستند از منزل امام و حجت الاسلام سید حسن خمینی سو abuseاستفاده کنند و وی را مجبور به مواجهه با نظام و تمسخر مجالس پدری رهبری کنند.

حسینی یادآور شد: کسانی که می خواستند رژیم را سرنگون کنند اکنون خود را در آب و آتش می اندازند تا دوباره به رژیم نفوذ کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی می گویند رئیس جمهور تأمین کننده است و هیچ چیز نیست ، افزود: اگر رئیس جمهور کاری ندارد ، چرا در صف ثبت نام برای ریاست جمهوری هستید؟

حسینی تأکید کرد: برخی صریحاً گفتند که ما به قانون اساسی اعتقاد نداریم و ولایت فقیه را قبول نداریم ، سپس آنها به وزارت کشور می آیند و ثبت نام می کنند.

وی اظهار داشت: متأسفانه هرکس وارد شود ثبت نام می شود ، پس از صلاحیت هیئت امنا ، زبانشان طولانی است و متأسفانه دولت نیز از آنها حمایت می کند ، این یک درد لاعلاج است و هیچ وسیله ای را هیچ جا نمی شناسیم. او می خواهد به وسیله دیگری تهمت بزند و توپ را به زمین دستگاه دیگری بیندازد.

مجازات جنایات صهیونیست ها

امام جمعه بندر دیر گفت: صهیونیست ها این روزها از هوا و زمین مردم بی خانمان و زنان و کودکان فلسطینی را می کشند.

وی با بیان اینکه مردان ، زنان و کودکان فلسطینی خواستار کمک مسلمانان شدند ، گفت: “متأسفانه رهبران آمریکایی اجازه صدور بیانیه را نمی دهند و می گویند امنیت اسرائیل برای ما مهم است.”

حسینی یادآور شد: “ما امیدواریم که مقامات کشورمان و وزارت امور خارجه اقدامات لازم را برای حمایت از این مظلوم انجام دهند و کشورهای اسلامی را تشویق کنند تا با تشکیل جلسه و کنفرانس سازمان اسلامی ، به درخواست مظلوم فلسطین پاسخ مثبت دهند. مشارکت “.

وی در سالگرد نابودی بقیع توسط وهابیت گفت: “همانطور که انگلیسی ها بهائیان را در ایران ایجاد کردند ، وهابی ها را در عربستان سعودی ایجاد کردند.”

حسینی گفت: متأسفانه برخی نیز می گویند چرا به ما اجازه حل مشکلات از طریق دیپلماسی را ندادند.

امام بندر دیر جمعه با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: داعش تشنه خون شیعیان بود و کل ملت ایران کشتن را واجب می دانستند. هیچ فرد هوشمند ، مدیر یا مسئولیتی نمی پذیرد که ما دست به دست هم دهیم تا آنها قدرت پیدا کنند و به کشور بیایند ، و راه این دیپلماسی راه خونریزی نبود.

حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با ارتباط تصویری با دانشجویان ، ادامه داد: اگر ما دانشگاه های اسلامی و تبدیل صدا و سیما به دانشگاه دولتی را می خواهیم فقط یک تحول اساسی در جامعه ایجاد می کند.

وی گفت: راه دستیابی به تحول ، تشکیل دولتی است که معتقد به تغییر و عنصر تحول آفرین ، یعنی م theمن انقلابی جدید باشد.

خطیب جمعه بندر دیر افزود: دولتی باید به قدرت برسد که معتقد به اسلام و انقلاب باشد و در این زمینه تغییری ایجاد کند. اینگونه است که ما می خواهیم چنین دولتی تشکیل شود.

دکمه بازگشت به بالا