عمومی

استفاده ویژه از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران از اولویت‌های دولت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمد حسینی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در فرودگاه بوشهر اظهار داشت: دولت به منظور شناسایی مشکلات و تلاش ویژه برای رفع آنها، سفر به صورت ویژه استانی را در دستور کار قرار داده است. .

وی با اشاره به سفرهای اعضای دولت به استان های مختلف کشور گفت: در استان های مختلف معاونان رئیس جمهور و وزرا برای پیگیری امور حضور دارند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور هدف از سفر خود به استان بوشهر را بررسی وضعیت استان عنوان کرد و افزود: در این سفر ضمن حضور در شهرهای مختلف، مسائل و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی از حضور در شورای شهر دشتستان خبر داد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با استاندار از برنامه های این سفر خواهد بود.

حسینی رشد اقتصادی را یکی از اهداف مهم دولت دانست و تاکید کرد: برای تحقق برنامه ها استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی از اولویت های دولت است.

وی تسریع در صدور پروانه کسب را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و تصریح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای افزایش استقبال سرمایه گذاران در کشور انجام شده است.

معاون امور مجلس گفت: هماهنگی و همدلی بین مسئولان برای کمک به سرمایه گذاران وجود دارد و در این راستا تمرکز ویژه ای بر افزایش بهره وری وجود دارد.

وی ادامه داد: با بسیجی که در حوزه فعالیت های عمرانی ایجاد شده، اکنون بحث مسکن در حال پیگیری است و همه این اقدامات کمک می کند تا از وضعیت کسادی گذشته خارج شویم.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و رهبر جمعه و استاندار بوشهر، سخنرانی در جمع معتکفین برازجانی، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان و دیدار با گروه های جهادی در بوشهر به عنوان بخشی از یک شام روزانه برنامه ریزی شده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور را در این سفر نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی ابراهیم رضایی همراهی می کند.

دکمه بازگشت به بالا