عمومی

دستگاه‌های امدادی گناوه در آمادگی کامل هستند/ لغو مرخصی مدیران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمد تقی سافاری وی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گناوه اظهار داشت: پس از اخطارهای اداره کل هواشناسی استان بوشهر مبنی بر بروز ناپایداری جوی، وزش باد شدید و بارندگی شدید در پایان هفته تمامی ادارات شهرستان باید به هشدارها توجه کرده و آمادگی کامل برای جلوگیری از خطرات و خسارات احتمالی را داشته باشند.

فرماندار غنا گفت دستور آماده است بودن کامل به دستگاه های اجرایی و امدادرسانی این شهرستان برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی ابلاغ کرده است.وی افزود: مرخصی تمامی مدیران و مسئولان و نیروهای ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران شهرستان گناوه لغو شده است. همه آنها باید آماده باشند. بودن تصمیم گیری شود

وی گفت: تجهیزات و امکانات خودرو و آمبولانس، ماشین های آتش نشانی و سایر تجهیزات بررسی و آماده مقابله با بحران باشند.

سافاری وی با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع مردم برای رعایت نکات امنیتی، افزود: ادارات اوکاف، ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، مدارس، دانشگاه ها، سپاه، نیروی دریایی و نیروی انتظامی باید در زمینه هشدارهای هواشناسی اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهند. .

تجهیزات کمکی گانوا در آماده باش کامل است/ لغو مرخصی رانندگان

گفت: همه وسایل سرویس حامل اعم از آب، برق، گاز و تاسیسات، هلال احمر آماده است بودن 100% باشد و امکانات لازم را به روز رسانی کند تا مشکلی پیش نیاید.

فرماندار گناوه ادامه داد: شهرداری های گناوه و ریگ، راهداری و حمل و نقل جاده ای باید نسبت به پاکسازی کانال های ذخیره آب سطحی، هرس درختان، پاکسازی آبراه ها و پل ها و شستشو و پاکسازی پول از باران اقدام کنند.

وی گفت: مسئولان شهرداری تمام ساخت و سازهایی را که مصالح ساختمانی در جاده دارند جمع آوری می کنند آوردن انجام میدهم

وی گفت: حسینیه، آموزش و پرورش، تربیت بدنی، هلال احمر و… بخش ها سالن ها را برای اسکان اضطراری آماده می کنند.

کشاورزان و دامداران از رفتن به ارتفاعات و رودخانه خودداری کنند

وی گفت: جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور اراضی، دهیاران، بخشداران و شوراها به دامداران و کشاورزان توصیه و تاکید کنند که در این مدت در مسیر رودخانه های فصلی قرار نگیرند و از حضور در کوه های مجاور خودداری کنند.

تجهیزات کمکی گانوا در آماده باش کامل است/ لغو مرخصی رانندگان

پیشگیری از ترافیک دریایی

فرماندار گناوه با تاکید بر پرهیز از تردد دریایی در این مدت گفت: اداره بندر، شیلات و دریانوردی در این مدت برای شناورهای باری و صیادی مجوز خروج صادر نکند و به صیادان خروجی اطلاع داده شود که بازگردند تا هیچ گونه ناخواسته ای صورت نگیرد. حادثه رخ می دهد

وی گفت: کسبه معابر آب را در سطح بازار بررسی و تمیز کنند تا در صورت بارندگی آب وارد مغازه ها و بازار نشود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: اداره بندر و گمرک شهرستان باید قبل از بارندگی تکلیف کالاهای مستقر در محدوده گمرک را تعیین و از منطقه جمع آوری کند. آوردن شدن

وی گفت: جهاد کشاورزی و سکوت با توجه به آماده سازی فروشندگان مواد غذایی، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، اقدامات لازم برای آماده سازی خدمات رسانی به شهروندان در مواقع بروز بحران انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا