استان ها

نمایشگاه تولیدات صنایع دستی جزیره قشم در برج آزادی تهران

به گزارش باراناخبر از قشم، حامد بی آزار در بازدید از جشنواره دستاوردهای مردمی جزیره (شهریما) در مجموعه نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد قشم، با اعلام این خبر گفت: تشکیل کارگروه تخصصی به منظور ترویج نمایشگاه فعالیت و برگزاری نمایشگاه های تخصصی در جزیره قشم از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین مذاکرات مقدماتی برای عضویت نمایشگاه بین المللی قشم در انجمن تخصصی شرکت های نمایشگاهی کشور انجام شده که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.

قائم مقام شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: ارائه ظرفیت ها و مهارت های فرهنگ اصیل و هنرهای بومی ساکنان جزیره قشم همزمان با برگزاری نمایشگاه های بین المللی در کشورهای هدف از جمله برنامه ها است. که نیازمند تمهیدات لازم برای اجرای آن می باشد.

بی آزار با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه های مختلف تاکید کرد: جزیره زیبای قشم ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه های مختلف از جمله صنایع دستی و گردشگری دارد و بدون شک برگزاری نمایشگاه های مختلف به ویژه نمایشگاه های تخصصی بستر مناسبی برای آن است. معرفی پتانسیل ها و ظرفیت ها در جزیره را تضمین می کند.

عضو شورای کارشناسی مجموعه برج آزادی تهران در پایان تاکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای مردمی و صنایع دستی اهالی جزیره قشم در مجموعه برج آزادی تهران باشیم. هماهنگی و همکاری سازمان منطقه آزاد قشم.

48

دکمه بازگشت به بالا