اجتماعی

نمایشگاه بین‌المللی تهران نیمه تعطیل شد!

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: علیرغم پرداخت پول از سوی بخش خصوصی به نمایشگاه و افتتاح چندین نمایشگاه از صبح امروز، پلیس راهور ساعاتی پیش اعلام کرد که این نمایشگاه در شهر آفتاب و در حال حاضر مجاز. خودروهای وارد شده به نمایشگاه بین المللی تهران را نمی دهد.

مجید افتخاری در گفت وگو با باراناخبر، اظهار کرد: شنیده ها حاکی از ممنوعیت برگزاری نمایشگاه از سوی شهرداری است و پلیس راهور نیز اعلام کرده که نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می شود و امکان برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران وجود ندارد. . “

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هایی که تا هفته گذشته در همین مکان برگزار می شد، تصریح کرد: اگر اجازه برگزاری نمایشگاه داده نمی شود چرا به غرفه داران اجازه می دهند هزینه و تبلیغات کنند و بعد در روز نمایشگاه نمایشگاه را متوقف کنند.

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک، امروز حوالی ساعت 11 اجازه ورود خودرو به نمایشگاه بین المللی داده نشد و پلیس درهای نمایشگاه را بسته بود. مردم فقط از بالا می توانند با پای پیاده وارد نمایشگاه شوند، بنابراین باید ماشین خود را در خیابان ولنجک پارک کرده و پیاده وارد نمایشگاه شوند.

وی با بیان اینکه با این شرایط نمایشگاه بسیار منزوی و نامطلوب است، تصریح کرد: پلیس راهور باید با حضور در نمایشگاه ها این مشکل را برطرف کند. امروز، 25 درصد از هزینه های بخش خصوصی در نمایشگاه از بین رفته است.

صبح امروز نمایشگاه بین المللی متالورژی; ماشین آلات کشاورزی و سیستم های آبیاری مدرن؛ ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی، پوشاک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد، اما ساعاتی پیش سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگگفت: پلیس برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی مشکلی ندارد. اما با برگزاری نمایشگاه های بزرگ در مکان هایی مانند محل دائمی نمایشگاه های بین تهران و سایر نقاط تهران مخالف است و قطعا این امر با محدودیت ها و ممنوعیت های پلیسی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا