استان ها

نمایشگاه «آنلاین محبوب» چگونه گذشت؟/ اجرای ۶۰۰ ساعت وبینار برای خانواده‌ها

در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، برای تشکیل کمیسیون تعامل خانواده با دانشگاه در این واحد دانشگاهی اعلام کرد و اظهار داشت: افتخار واحد مشهد این است که برای اولین بار بوده است. دانشگاه های کشور به این موضوع ورود کنند. از خانواده های کارکنان و دانشجویان به صورت رویه ای و تخصصی، به همین دلیل کمیسیون تعامل خانواده با دانشگاه تشکیل شد که تصمیمات مربوط به خانواده را اتخاذ و در حوزه های مختلف دانشگاه اعمال می کند.

وی گفت: اساس جلسات تخصصی که در چهار روز در نمایشگاه آنلاین محبوب برگزار کردیم، سخنان مقام معظم رهبری بود که فرمودند: «امروز تنگه احد یک نظام خانواده است» و این سخن بسیار حکیمانه ای است. یعنی خانواده بسیار مهم و ارزشمند است و اگر این تنگه را از دست بدهیم در واقع جنگ را باخته ایم و نظام خانواده را از دست داده ایم. خانواده یکی از قطب های تاثیرگذار در فرهنگ جامعه است و اگر قرار است در آینده فرزندان موثری برای این جامعه داشته باشیم باید آن را تقویت کنیم. بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد وارد بحث خانواده شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با تشریح فعالیت های این واحد دانشگاهی در اولین نمایشگاه تخصصی خانواده افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در حوزه خانواده ارائه کرده ایم. ما اولین واحد دانشگاهی بودیم که 600 ساعت آموزش مجازی، حضوری و وبینار را برای خانواده ها برگزار کردیم و این بسیار ارزشمند است. ما فعالیت های اردویی را برای خانواده های کارمند انجام دادیم و خانواده های کارمند موفق را شناسایی کردیم. یکی از سیاست های اصلی در سال 1401 خانواده های کارمند بوده است. بنابراین در آنلاین یا شهریور برنامه مفصلی خواهیم داشت.

عباسپور ادامه داد: در چهار روز برگزاری نمایشگاه 12 نشست تخصصی با کمک اساتید برجسته استان و مشهد برگزار کردیم. کسب و کار خانواده، خانواده قرآن محور، اقتدار ملی و خانواده، ظرفیت ورزش و تاثیرات آن بر خانواده، موضوع سبک زندگی دینی، شاخص های زندگی موفق، سلامت خانواده و ورزش، فضای مجازی و آسیب های خانواده، مرد خانواده . کرامت، شاخص های خانواده ولایی و قدیری، خانواده در حقوق بین الملل و مدیریت منابع درآمد خانواده از جمله نشست های تخصصی بود که در این نمایشگاه برگزار شد.

نمایشگاه «ولای داشور» چگونه گذشت؟/ اجرای 600 ساعت وبینار برای خانواده ها

وی با ابراز خرسندی از استقبال مردم از این جلسات گفت: استقبال از این جلسات تخصصی نشان داد که در حوزه خانواده موفق بوده ایم. هدف اصلی تعمیق آگاهی و فرهنگ خانواده ها و آموزش به خانواده ها است که چگونه رفتار کنند تا خود و فرزندانشان از آسیب دور باشند. یکی از بخش های مهم این نمایشگاه نیز غرفه حقوق کودک بود که توانستیم خانواده ها را در مورد جمعیت و تولد فرزندان که یکی از مسائل اساسی کشور است و افزایش تعامل با کودکان آگاه کنیم. در غرفه مشاوره مجرب ترین مشاوران و روانشناسان خدمات رایگان به افراد ارائه کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تصریح کرد: ما تنها بخشی از نمایشگاه بین المللی مشهد بودیم که نشست های تخصصی برگزار کردیم و مخاطبان، دانشجویان، خانواده ها، کودکان و در واقع عموم مردم بودند و نشدیم. . مخاطب خاصی داشته باشد

به گزارش خبرنگار آنا، نمایشگاه دستاوردها و مهارت های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با عنوان آنلاین محبوب از 30 تا 24 تیرماه 1401 به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد. نمایشگاه بین المللی مشهد که با استقبال خوب مردم مواجه شد. آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران از جمله بزرگانی بود که از این نمایشگاه بازدید کرد. در پایان این نمایشگاه از دو خانواده موفق کارکنان و دانشجویان، اساتید و کارکنان فعال نمایشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا