فرهنگ و هنر

ارائه ۲۷۰ محصول از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین المللی نانو

به همراه نمایشگاه فناوری نانو؛

مدیر کل شبکه تحقیقات و آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه 270 محصول از این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی نانو خبر داد.

عبدالله محمدی مدیرکل شبکه تحقیقاتی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور پژوهشگران دانشگاهی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو خبر داد. در این نمایشگاه حدود 270 محصول برگزیده از 29 واحد در حوزه نانو ارائه شده است.

وی افزود: هدف دانشگاه آزاد اسلامی از حضور در این نمایشگاه، حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری سازی محصولات نانو، شناسایی افراد ماهر فیزیکی و حقوقی فعال در حوزه فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی، کمک به تشکیل بازار در داخل دانشگاه آزاد اسلامی برای محصولات تولیدی فناوران این دانشگاه، تسهیل تبادل فناوری و هم افزایی بین پژوهشگران، فناوران و واحدهای دانشگاهی، تسهیل اشتغال پایدار در شرکت های دانش بنیان، حمایت از شرکت های مهارتی دانش بنیان. در دانشگاه، حمایت از کسب استانداردهای لازم، بهبود محصولات، به روز رسانی مشخصات و بهبود خدمات پس از فروش از فروش شرکت های دانش بنیان تولید کننده محصولات نانوفناوری این دانشگاه و هدایت و تشویق واحدهای علمی و آموزشی رویاهای تحقیقاتی به سمت فناوری نانو

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدامات مهم انجام شده از جمله شبکه های تشکیل شده در دانشگاه در قالب کنسرسیوم نانو، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه مهم نسبت به گذشته ارتقا یابد.

انتهای پیام/4040/

دکمه بازگشت به بالا