اجتماعی

محصولات مددجویان قم در نمایشگاه ماه بهشت در منظر دید مردم است

باراناخبر/ قم معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم از برگزاری نمایشگاه «مهارت» و بازارچه محصولات مددجویان این نهاد در پارک علوی خبر داد و از مردم خواست برای رونق کسب و کار محصولات خود را خریداری کنند. .

به گزارش باراناخبر، مهرداد مصلح، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه نمایشگاه مهارت و بازارچه محصولات مددجویان این نهاد در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است، گفت: نمایشگاهی به نام بهشت ​​برای کمک به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات تولیدی مجریان طرح های اشتغال با حمایت کمیته امداد استان قم افتتاح و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مددجویان این موسسه 46 غرفه را در این نمایشگاه به اشتراک گذاشته اند، اضافه کرد: این غرفه ها شامل رژه و غرفه اشتغال کودکان، غذا، پوشاک، صنایع دستی، بازی و سرگرمی است.

مصلح به عنوان پیوست های فرهنگی این نمایشگاه از برنامه های فرهنگی این نمایشگاه از جمله مسابقه جایزه یاد کرد و تصریح کرد: نمایشگاه ماه بهشت ​​به همت کمیته امداد استان قم و با همکاری کمیته فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود. سازمان شهرداری قم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه نمایشگاه بهشت ​​6 تا 13 اردیبهشت ماه به مدت هشت روز از میدان سرو بوستان علوی دایر است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در این مدت از ساعت 18 تا 14 بامداد برای فروش محصولات و خدمات در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا