عمومی

نقد سازنده موجب پیشرفت و پویایی جامعه می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، امین رفیعی امروز در مراسمی با گرامیداشت روز خبرنگار ، با گرامیداشت 17 مرداد ، سالروز شهادت محمود صارمی ، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، اظهار داشت و ضمن تبریک روز خبرنگار: ستایش به خدا ، آنها فعال هستند.

وی اظهار داشت: روزنامه نگاران رسالت جدی در جامعه دارند و اگر انتقاد از موضوعات وجود داشته باشد ، اگر سازنده باشد ، منجر به پیشرفت خواهد شد.

وی اظهار داشت: نظارت بر رسانه ها درمورد موضوعات مختلف جامعه کمک زیادی به اجرای صحیح آنها می کند و صادقانه بگویم ، در جریان مبارزه با کورو ویروس در سطح شهر ، روزنامه نگاران نیز برای اطلاع رسانی به مردم با مسئولین بودند و اگر شهر بناب باشد. به رنگ زرد امروز ، در نتیجه این تلاش و آگاهی روزنامه نگاران و همکاری مردم بوده است.

نماینده عالی دولت در شهر بناب از وجود همکاری و هماهنگی بین مسئولان شهرستان قدردانی کرد و گفت: این ظرفیت بالایی برای توسعه شهر است؛ بنابراین باید از این ظرفیت برای توسعه شهر استفاده شود و مردم از اقدامات و تلاش های مسئولان خود آگاه باشند و رسانه ها می توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند.

رئیس دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب همچنین در این مراسم با گرامیداشت روزنامه نگار صارمی و تبریک روز روزنامه نگار گفت: “رشد و پیشرفت فرهنگی جامعه نیازمند عزم جدی روزنامه نگاران برای اطلاع رسانی به مردم است.”

حبیب صدقی ضمن قدردانی و تشکر از حضور فعال خبرنگاران بناب در پوشش اخبار رویدادها و فعالیت ها ، گفت: تلاش برای دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی و ارائه خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی به ملت ایران یک رسالت مهم است. روزنامه نگاران “.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بناب سپس گزارشی از تعداد رسانه های چاپی ، سایتهای خبری و خبرنگاران خبرگزاری های ملی ارائه داد و گفت: “کسانی که به این جلسه دعوت شده اند روزنامه نگاری هستند که مجوز رسمی دارند و به دلیل برخی از محدودیت ها را نمی توانیم روزنامه نگاری باشیم که مجوز رسمی ندارند ، اجازه دهید ما آنها را به جلسه دعوت کنیم و امیدواریم که این عزیزان هرچه سریعتر اقدام کنند تا مجوزهای نهایی خود را بگیرند و شروع کنند فعالیتهای رسمی

دکمه بازگشت به بالا