عمومی

پیشرفت ٧٠ درصدی پروژه زمین چمن ورزشگاه گراش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمود طاهرزاده پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از زمین چمن ورزشگاه محبی از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث چمن مصنوعی ورزشگاه محبی در این شهرستان خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی فوتبال ورزشگاه محبی دارای میدان امسال به مساحت 7480 متر آغاز شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمود طاهرزاده با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت های ورزشی در این شهرستان افزود: برای تکمیل و بهره برداری از چمن مصنوعی ورزشگاه محبی 20 میلیارد دلار وام نیاز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 5 میلیارد دلار برای این طرح هزینه شده است، تصریح کرد: اجرای طرح های ورزشی برای فعالیت جوانان قطعا در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

محمود طاهرزاده از احداث چهار زمین چمن مصنوعی کوچک فوتبال در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و افزود: برای تکمیل و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستاهای حسین آباد لب. اشکنمحمد گرفته شده و کنگ و روت از توابع حوزه مرکزی نیاز به وام 6 میلیارد دلاری دارند

وی به دیدار هفته گذشته خود با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اشاره کرد و گفت: در این دیدار موضوعات مختلفی در رابطه با رشد سرانه ورزش مطرح شد. زنان و به توسعه زیرساخت های شهرستان توجه شد و مدیر کل قول مساعدت و تداوم در این راستا را داد.

فرماندار زنان وی احداث زمین بزرگ با چمن مصنوعی در ورزشگاه محبی و تکمیل فاز دوم این مجموعه را ضروری توصیف کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز جوانان به انجام فعالیت های ورزشی، تکمیل پروژه های تکمیل شده ضروری است. در این منطقه به ویژه زمین های چمن مصنوعی شهر.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان زنان وی در این بازدید گزارشی از ساخت چمن مصنوعی بزرگ در ورزشگاه محبی ارائه کرد

وی گفت: کار زیرسازی، صندلی های چینی و جدول گذاری زمین چمن مصنوعی به پایان رسیده و هم اکنون عملیات نصب چمن و پس از آن تامین روشنایی، فنس کشی و ساخت سکو و پیست انجام شده است. در دستور کار قرار دارند.

دکمه بازگشت به بالا