عمومی

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه تبیین شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار رحیم جهانبخش ظهر سه شنبه در یادواره 127 شهید نیروی انتظامی استان زنجان در سالن بقیه الله الاعظم نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: نیروی انتظامی استان زنجان برای حفظ نظم و امنیت عمومی 127 شهید تقدیم کرده است. حلقه معنوی 127 مرد بزرگی است که وجود و نیستی خود را مدیون آنها هستیم و شهادت و شهادت موضوعی نیست که بتوان با ذکر و کنگره عمل کرد.

وی با بیان اینکه مقوله ایثار و شهادت گستره وسیعی دارد و همه باید برای پاسداری و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند، افزود: برای رسیدن به مقام والای شهادت باید زندگی و زندگی کرد. به شهادت رسید. با درد گفت: امروز هست و نیست مدیون شهدای گرانقدری هستیم که حضورشان همیشه جاری است.

جهانبخش در ادامه با بیان اینکه اگرچه امروز جایگاه، مسئولیت و افتخار داریم، اما همچنان رکاب شهدایی هستیم که برای امنیت و استقلال کشور و ملت ایران جان خود را فدا کردند، خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را با خدا و خود عوض کردند. . حافظه و نام در تاریخ ثبت نام این عزیزان گرانقدر، سروران ما بوده اند و هستند و با وجود اینکه سرشار از ما هستند، در هر شرایطی حضور دارند و ناظر اعمال و رفتار ما هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: شهدا در کمال اخلاص جان گرانقدر خود را نثار کردند و عروج الهی را برای ایجاد امنیت برای نظام جمهوری اسلامی و آرامش، آسایش و امنیت ملت ایران پر کردند.

امام جمعه موقت زنجان در این مراسم با بیان اینکه مقام شهید و شهید مقامی رفیع و رفیع است، گفت: شهید مقامی بسیار رفیع و رسیدن به اوج کمال است که جز خداوند حق او را ادا نمی کند.

حجت‌الاسلام سید جقوب موسوی با بیان اینکه زبان‌ها و تعابیر در مورد مقام شهدا بسیار والا، ارزشمند، ناقص و ناقص است، گفت: شهدا برای رسیدن به فیض شهادت از جان و وجود خود گذشتند و با خدا معامله کردند.

وی تاکید کرد: شهدا در پیشگاه خداوند زنده اند و می خورند و باید یقین بدانیم که کشته شدن در راه خدا عزت و عظمت ابدی است.

موسوی با بیان اینکه شهدا در راه امنیت به شهادت رسیدند، گفت: این شهدا خوشحالند که هیچکس نمی تواند این مقام والا و رفیع را به مقام زبان و بیان برساند و بهای شهادت فقط بهشت ​​است.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه کسانی که با جان و مال در راه خدای متعال جهاد می کنند و به فیض شهادت می رسند بهشتی هستند، افزود: مقام شهدا همیشه جاری است.

دکمه بازگشت به بالا