فرهنگ و هنر

نشست شورای سیاست‌گذاری نخستین «جشنواره سراسری سرود و نماآهنگ ایثار» برگزار شد

جلسه شورای سیاستگذاری

جلسه شورای سیاستگذاری “جشنواره ملی ایثار و سرود” برگزار شد.

به گزارش باراناخبر ، سردار یعقوب سلیمانی با تسلیت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: ایثار و شهادت نقش مهمی در حفظ اسلام و استقلال کشور داشته است و بنابراین دشمن همیشه در حال حرکت است. و درک روح خودداری و شهادت. “نگران است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روحیه ایثار و شهادت در دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن و تلاش دشمن برای مقابله با این منطقه گفت: در شرایط کنونی ما انقلاب را پشت سر می گذاریم و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع توجه زیاد جوانان ، یکی از برنامه هایی که می تواند م effectiveثر باشد ، موضوع سرود و موزیک ویدئو است.
وی با اشاره به سابقه سرود و مکانی که مروج فرهنگ خود نفی ، جهاد و شهادت است ، افزود: زیرا مطمئناً این حرکت و برنامه در راستای فلسفه وجودی عاشورا و حرکت و قیام شهدا است.
سلیمانی با اشاره به استفاده از نظرات کارشناسی در برگزاری این جشنواره گفت: امیدواریم با در نظر گرفتن تجربیات اعضای شورا در سازمان های مختلف شاهد تجلی این حوزه باشیم که توجه و توجه خاصی به آن توجه می شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه در چنین جشنواره هایی باید تلاش خود را بر همکاری ، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری متمرکز کنیم ، اظهار کرد: تأثیرگذاری بر رویه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم است. . »توجه ائمه انقلاب و تأکید بر وصیت شهدا نیز بر همدلی ، هماهنگی و وحدت است؛ بنابراین ، اگر قلبها از آن ما شود ، قلبها به یکدیگر نزدیک شوند و وحدت و انسجامی که شهدا بر آن تأکید کردند مورد توجه قرار گیرد ، قطعاً نتیجه خوبی خواهیم داشت.
سلیمانی هدف از برگزاری این جلسه را برای جلب نظر و بررسی نظرات اعضای شورا ، جهت برنامه ریزی جامع برای این جشنواره عنوان کرد و افزود: تا به امروز ، کارهای زیادی انجام شده است ، اما کاری که دارای حمایت مردمی و هماهنگی و هم افزایی با متفاوت است ، سازگار و مداوم خواهد بود. ما امیدواریم با هماهنگی و استفاده از تجربیات دوستان و دید عمیق و جامع موجود ، برتری برنامه ها را مشاهده کنیم.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه باید به محتوا ، تأثیر و خروجی کار توجه کنیم ، افزود: ما در این جشنواره به دنبال تبلیغ نیستیم ، بلکه به دنبال محتوا و اثر بخشی خود هستیم. تمرکز ما است. کار ؛ بنابراین ، ما باید تلاش کنیم تا از یک کار غنی و م withثر با نوآوری اطمینان حاصل کنیم.
در این جلسه مدیر کل فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ، سرپرست خلاقیت های هنری باس هنر ، معاون مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، رئیس ستاد هماهنگ کننده مراکز فرهنگی شهدا و امور ایثارگران نیز به عنوان اعضای شورا حضور داشتند و نظرات خود را در مورد این جشنواره بیان کردند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا