استان ها

متولیان فرهنگی در «جهاد تبیین» سیاست‌گذاری کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، جلسه یک روزه شورای فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور محسن مرادی رئیس دانشگاه، نمایندگان مجلس و فرهنگیان برگزار شد. مدیران مرکز فرهنگی بهزیستی استان.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به کلیدواژه های سهل انگاری و سرقت به عنوان دو کلیدواژه مهمی که مقام معظم رهبری در آخرین سخنان خود بر آن تاکید کرده اند، گفت: حضرت آقا از ما در این خصوص سوال کردند. این فضای مبهم که جوانان ما مورد غفلت دشمنان قرار گرفته اند و یأس و ناامیدی در جامعه گسترش یافته است، جهاد توضیح دهد. پس الان وقت آن است که متولیان فرهنگی دست به تفنگ بزنند و توضیح دهند جهاد را توضیح داد سیاست کن (بیشتر بخوانید)

حجت الاسلام جواد مهدوی با تاکید بر تعطیل نشدن کار فرهنگی در هر شرایطی از کسب رتبه برتر کشوری در ثبت نام مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد و گفت: این مهم به دلیل حائز اهمیت است. همکاری و حساسیت . از مقامات». فرهنگی استان گرفته شده و از این بابت از همه مسئولین فرهنگی واحدهای دانشگاهی تشکر می کنم.

وی معاونت آموزشی دانشگاهی و معلمان ذهن افسرده را دو ظرفیت مهم دفتر نمایندگی نهاد رهبری برشمرد و افزود: نهاد رهبری آمادگی دارد این ظرفیت ها را به متولیان فرهنگی ارائه دهد. به اساتید گروه آموزشی نباید صرفاً به عنوان استاد علم نگاه کرد. این ظرفیت ها را برای مسائل فرهنگی جدی بگیرید. چون در دانشگاه آزاد اسلامی اساتید بسیار ارزشمندی داریم. برای کارمندان و خانواده هایشان که قشر فراموش شده هستند برنامه ریزی کنید.

برگزاری جشنواره های مولود کعبه، رشد و مهدویت

متولیان فرهنگی باید در این زمینه سیاست گذاری کنند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دبیر شورای تخصصی فرهنگی استان نیز در نشست برگزاری جشنواره های مولود کعبه حضور داشتند. جشنواره قیام و جشنواره مهدویت از 13 رجب تا نیمه شعبان در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اعلام شد.

حجت الاسلام رضا عباسپور تاکید کرد: نگاه به جزایر امور فرهنگی استان قابل توجیه نیست و باید در برنامه های فرهنگی به صورت یکپارچه عمل کنیم. در استان خراسان رضوی بسیاری از کارمندان اهل هنر و ذوق هستند و باید به سراغ آنها برویم. برای کارمندان و خانواده کارکنان کار فرهنگی انجام دهید. برای نیروی انسانی دانشگاه کار کنید و از ظرفیت های ارگان ها و نهادهای فرهنگی شهرستان استفاده کنید.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا