فرهنگ و هنر

سوم خرداد مروج فرهنگ ایثار و شهادت است

مرکزی ، مدیرکل استان مرکزی گفت: “روز سوم خرداد به لطف اعتماد و اطاعت از ولایت و استفاده از نیروهایش در برابر دشمن ، نماد ایثار ، مقاومت و پیروزی ملت ایران است.” بنیاد شهید و امور ایثارگران.

به گزارش باراناخبر ، مرتضی انصاری فر روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با معاون و روسای ادارات فرهنگی و آموزشی و تعاون و امور اجتماعی بنیاد مرکزی توضیح داد: تشکیل شد در سایه وحدت و حساسیت مردم ، سپاه ، ارتش و بسیح و باعث شکست سنگین دشمن شد.

وی افزود: تبیین دستاوردها و فرهنگ غنی حفاظت مقدس و انتقال آن به نسل های جوان جامعه و تلاش برای حفظ و نشر آن بسیار ضروری است.

انصاری فر با تأکید بر اینکه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ باشکوه ایران اسلامی است ، گفت: سوم خرداد برای ما مهم است زیرا فرهنگ ایثار ، شهادت ، همدلی و تکیه بر قدرت نیروها را ترویج می کند داخلی “.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اعلام کرد: سوم خرداد به برکت ایمان و اطاعت از ولایت و استفاده از نیروهایش در برابر سمبل ، نماد ایثار ، مقاومت و پیروزی ملت ایران است. دشمن است و برای ملت و جهان ما یک درس و تاریخ و آینده است. آموزنده است
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا