فرهنگ و هنر

کن ۲۰۲۰ برگزار نمی‌شود/ نمایش فیلم‌ها در سایر جشنواره‌ها

دبیر جشنواره اعلام کرد که فیلم حوادث, قطعا در سال ۲۰۲۰ خواهد برگزار نمی شود, نمایش کار خود را پذیرفته به این جشنواره و دیگر جشنواره های فیلم در ایران است.

در این گزارش خبری به نقل از ایندیوایر “او گفت:. تیری فرمو” دبیر جشنواره فیلم کن در جدیدترین مصاحبه شما که رسما اعلام کرد., هفتاد و سومین جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۲۰ قطعا نمی خواهید شد اما این لیست از کار پذیرفته شده در این دوره از جشنواره در ماه ژوئن اعلام خواهد شد.

او همچنین گفت: “لیست فیلم ها برای جشنواره کن ۲۰۲۰ مشترک برای بسیاری از سال گذشته و در قالب رسمی بخش رقابتی ، نوع نگاه و غیررقابتی و … اعلام نشده است. این احمقانه است که تصور تصادف آنها نشده اند اما از صمیم قلب می خواهید به فیلم است که آنها به تماشای ما می خواهم به معرفی و این وظیفه ماست که به این فیلم تنها به کمک مخاطبان خود را به پیدا کنید. همچنین برخی از فیلمهای ارسال شده به جشنواره کن ۲۰۲۰ برای دوره آینده این جشنواره از سال ۲۰۲۱ دوباره آنها مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر رسمی جشنواره کن نیز گفت: فیلمهای اعلام شده در لیست رسمی جشنواره که در ماه ژوئن ارائه خواهند شد ، می توانید برچسب “در حال حاضر ۲۰۲۰” در فیلم دیدنی و جذاب سینمایی از جمله جشنواره فیلم ونیز ، تورنتو کانادا دوویل سن سباستین ، آنگولم ، در نیویورک بوسان و جشنواره لومیر در فرانسه. آنها نمایش داده خواهد شد.

“فرمو” همچنین تاکید کرد ، در این سال این جشنواره هیچ داوران و جایزه خواهد بود و ابراز امیدواری کرد, “اسپایک لی” برای دوره آینده جشنواره ۲۰۲۱ ریاست در هیات داوران بخش رقابتی را در حال حاضر.

رسمی جشنواره کن پیش از این تاریخ اصلی ۱۲ تا ۲۳ ماه می (۲۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد) این رویداد مهم سینمایی و…. به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و اعلام کرد … تا پایان ماه ژوئن و اوایل ژوئیه گزینه های اصلی برای این جشنواره در نظر گرفتهاند. اما “امانوئل مکرون” رئیس جمهور فرانسه و گسترش شرایط قرنطینه در این کشور است. اعلام برگزاری هر جشنواره و رویداد است که نیاز به تجمع مردم خواهد بود حداقل تا اواسط جولای (پایان ماه جولای) ممنوع است و در نتیجه این تصمیم., نگه داشتن عصا ۲۰۲۰ یک بار دیگر در هالهای از ابهام بود. شلوغی از فصل جشنواره در پاییز نیز در نهایت مقامات در حال حاضر در قید جشنواره ۲۰۲۰ به پرتاب.

بازار جشنواره فیلم کن امسال به صورت آنلاین و از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ ژوئن (۲ تا ۶ تیر) برگزار خواهد شد.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا