فرهنگ و هنر

تاکید معاون رئیس جمهور بر نقش مطالبه‌گری برای جامعه ایثارگری

معاون رئیس جمهور بر نقش تحقیق در جامعه خود انکار تأکید می کند

معاون رئیس جمهور نقش پژوهش را برای جامعه ایثار مهم دانست و گفت: در طول 30 سفر استانی تلاش های زیادی برای تأمین خواسته های شهدا از جمله بخش های مسکن و اشتغال انجام شد و رسانه ها می توانند بازی کنند با ارائه گزارش های دقیق نقش مهمی در تأمین این نیازها دارد. ”

به گزارش باراناخبر ، نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی سازمان های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

مهندس سعید اوحدی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی برای آگاهی بخشی به جامعه گفت: هم افزایی و هم افزایی روابط عمومی سازمان های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه اطلاعات مناسب برای جامعه و شهدا و بنیاد امور ایثارگران برای دستیابی به اهداف شما کمک می کند.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت زیادی دارد ، تأکید کرد: تقدس جامعه ایثارگران ظرفیت زیادی برای اطلاع رسانی ایجاد می کند و باید از این ظرفیت برای ارائه ایثار و شهامت ایثارگران استفاده شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت روابط عمومی و نقش آن در حوزه داخلی و خارجی گفت: نقش روابط عمومی در بنیاد با سازمان های دیگر متفاوت است و ارتباط قوی داخلی و انسجام خارجی و در زمینه اطلاعات دقیق و دقیق. “جامعه اسلامی و شهدای عزیز را فراهم می کند.
آقای اوحدی با اشاره به مسئولیت خطیر اطلاع رسانی به بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: “مأموریت روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مهم است و از آنجا که این بنیاد یک رویکرد فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، غنای و اثربخشی آن بسیار مهم است ، در حالی که روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تلاش کند جهت گیری مسئله را ایجاد کند و علاوه بر اطلاعات ، در زمینه حل مسئله نیز کار کند.
معاون رئیس جمهور نقش پژوهش را برای جامعه ایثار مهم دانست و گفت: در طول 30 سفر استانی تلاش های زیادی برای تأمین خواسته های شهدا از جمله بخش های مسکن و اشتغال انجام شد و رسانه ها می توانند بازی کنند با ارائه گزارش های دقیق نقش مهمی در تأمین این نیازها دارد. “
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تنوع فعالیت در سازمان های وابسته به این بنیاد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه های فرهنگی ، پزشکی ، رفاهی ، خدماتی و اقتصادی فعالیت می کند که هدف همه آنها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ایثارگری است ، بنابراین انسجام بین سازمان های وابسته به بنیاد بسیار مهم است و اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی امور ایثارگران و ایثارگران بنیاد نقش مهمی را ایفا می کند. در یکپارچه سازی زمینه اطلاعاتی این فعالیت ها.
رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های رسانه ای بنیاد ارائه داد. انتشار 1800 زیرنویس عکس ، فیلم ، کلیپ و پست در فضای مجازی ، آماده سازی 15000 قاب عکس از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران ، 400 ساعت فیلمبرداری از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورود یادداشت ها و پیام های مختلف رسانه ای بخشی از این موارد است عملکرد رسانه ای بنیاد شهید. و آثار شهدا در سال 1399 بوده است.
در این جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا