اجتماعی

نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان از آزمون های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

دبیر آزمون دانشگاه فرهنگیان امروز (17 اکتبر) نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان آزمون دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد و گفت: هر فردی که واجد شرایط است می تواند از سیستم آزمون مروارید در HR.CFU.AC. IR به نتایج آزمایش اطلاع دهد.

به گزارش باراناخبر ، کچوییان اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی گروه اول و دوم مشمولان قانون انتصاب وزارت آموزش و پرورش و گفت: از 962 نفری که در م componentsلفه های فرهنگی ، عملی و مکتوب امتیاز لازم را نداشتند ، 65 درصد موفق به کسب حد نصاب برای دریافت گواهی نامه شایستگی به عنوان معلم و تسهیل فرآیند جذب در آموزش و پرورش شدند.

معاون نظارت ، ارزشیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ، محاسبه 65 درصد نمره در آزمون جامع جبرانی را شرط پذیرش و موفقیت شرکت کنندگان در آزمون دانست و اظهار داشت: دریافت نمره قبولی در قسمت کتبی ، آنها موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت معلم شد.

بر اساس گزارش معاونت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ، در صورت کسب نمره بالاتر از 650 ، وی می تواند گواهی صلاحیت حرفه ای به عنوان معلم را دریافت کند و در غیر این صورت گواهینامه به افراد تعلق می گیرد. طولی نمیکشد.

وی تاکید کرد: بر اساس قوانین آزمون ، اگر حد نصاب نتیجه تمرین افراد شرکت کننده در آزمون 14 یا بیشتر و حد نصاب نتیجه فرهنگی 12 یا بیشتر باشد ، عدم پذیرش افراد در امتحان مربوط به قسمت کتبی امتحان جبرانی است.

کچوییان آزمون جبرانی برگزار شده برای بازماندگان اولین گروهی که در مرداد ماه گذشته در این آزمون شرکت کرده بودند را آخرین مهلت برای کسب امتیازات لازم برای این افراد دانست و تاکید کرد: آن گروه از شرکت کنندگان که در آزمون سپتامبر و برای اولین بار در آزمون برگزار نشد آزمون جبرانی در 11 اکتبر اگر در آزمون جبرانی نتیجه قبولی کسب نکردند ، می توانند مجدداً تلاش کنند تا با گروه سوم مشمولان قانون انتصاب وزارت آموزش و پرورش در ماه دسامبر در امتحان ، نتیجه لازم را کسب کنند. از نو.

دبیر هیئت نظارت دانشگاه فرهنگیان نتایج اعلام شده آزمون جامع جبران خسارت را ملاک عمل مسئولان مربوطه در وزارت آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: اشخاص مربوطه.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان ، کچوئیان در پایان سخنان خود با کسانی که در این آزمون قبول شده اند ، دانشگاه فرهنگیان را تنها مسئول برگزاری امتحانات دانست و تأکید کرد: همه کسانی که قبول شده اند می توانند توسط مقامات رسمی از روند تغییر وضعیت مطلع شوند. مقامات وزارت آموزش و پرورش پیگیری شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا