اجتماعی

آمادگی برای دریافت نظرات درباره معادل‌سازی نمرات آزمون جامع علوم‌پایه و پیش‌کارورزی

در جلسه آموزنده معاون آموزشی وزارت بهداشت با نمایندگان دانشجویان پزشکی بحث شد که این نماینده مجلس آمادگی دارد نظرات و پیشنهادات خود را برای کمک به دانشجویان پزشکی در امتحان جامع علوم جامع و قبل از عمل بشنود.

به گزارش باراناخبر ، در این جلسه ، دکتر اکبری ، معاون صدراعظم آموزش و پرورش ، دکتر قنبری ، مشاور و مدیر روابط عمومی معاونت آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان وزارت بهداشت با نمایندگان دانشجویان پزشکی دیدار و گفتگو کردند. بررسی شد و نماینده مجلس آمادگی خود را برای بررسی انتقادات و پیشنهادات دانشجویان در این خصوص اعلام کرد.

در ابتدای جلسه نمایندگان دانش آموزان نظرات خود را درمورد همگرایی دروس جامع علوم و پیش از کارآموزی و همچنین نظرات ، پیشنهادات و دغدغه های علوم پایه و دانشجویان قبل از کارآموزی برای این پروژه بیان کردند.

در پی این جلسه ، دکتر هاشمی نظری ، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ، توضیحاتی در مورد اجرای این پروژه در بستر بیماری همه گیر کرونا ارائه داد و از هم ارزی نکات جامع علوم و امتحانات قبل از کارآموزی برای کمک به دانشجویان دفاع کرد.

وی اظهار داشت: در حقیقت این پروژه یکی از امتیازاتی است که به دانشجویان این دوره داده می شود و دلیل آن شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب است و برای این عزیزان فواید زیادی دارد.

دکتر. نظری افزود: هدف از معاونت آموزش و پرورش حفظ کیفیت آموزش پزشکی در دانشگاه ها در زمینه کرونا است و معاون صدراعظم آموزش و پرورش آمادگی گوش دادن به نظرات و پیشنهادات کارشناسان و دانشجویان در این زمینه را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا