عمومی

نبود نمازخانه در برخی ادارات پلدختر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز در پلدختر اظهار داشت: اهمیت جایگاه نماز در قرآن و روایات و آموزه های دینی به ویژه مسئله برپایی نماز جماعت مورد تأکید قرار گرفته است. “

وی افزود: در همین راستا ستادی برای ترویج فرهنگ نماز در کشور تشکیل شده و همه ساله جلسه نماز برگزار می شود و مقام معظم رهبری پیام جدیدی را به همین مناسبت برای این جلسه صادر می کنند.

امام جمعه پلدختر ، بر لزوم توجه به اهمیت برپایی نماز جماعت در دفاتر شهر تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی از دفاتر شهر فاقد نمازخانه هستند که پیش بینی می شود بهترین و تمیزترین اتاق در این دفتر باشد زیرا اهمیت این کار مهم “.

وی کار دبیر ستاد اقامه نماز در شهرستان پلدختر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: عملکرد این ستاد در فضای مجازی و واقعی مطلوب است و ادارات و آموزش و پرورش که در این زمینه فعال هستند باید همکاری مناسبی داشته باشند با این ستاد “.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: نماز جماعت یکی از آداب دینی است که در جامعه اسلامی مورد تأکید قرار گرفته و برکات بسیاری دارد و همه ما موظف به ترویج فرهنگ نماز و تشویق افراد و خانواده ها به انجام این فریضه الهی هستیم.

امام جمعه پلدختر گفت: خوشبختانه رئیس حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر در تأمین امنیت امام جماعت کار خوبی انجام داد و در تمام مساجد شهر و روستاهای شهر به عنوان جماعت تحت رهبری معنوی روحانیت برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا