عمومی

امام محله زبان گویای مردم و مسئولان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد عصر چهارشنبه در شورش علیه فعالیت های امام جماعت محله شهری مسجد بلال در گرگان اظهار داشت: مأموریت امام فقط نماز خواندن با جماعت نیست بلکه خدمات فرهنگی و اجتماعی است. ازدواج پدر و دختر ، شناسایی فقر و پیگیری نیازهای همسایگی.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امام محله برنامه هایی برای همه جوانان ، سالمندان ، دانش آموزان ، کودکان ، نوجوانان ، دانش آموزان و … دارد ، افزود: امام محله رشد و تعالی منطقه را دنبال می کند و کمک می کند. مقامات برای رفع خسارت.

ولی نژاد گفت: با شناسایی افراد خلاق و نخبه محله ، امام محله با رهبری صحیح ، زمینه رشد و مراحل پیشرفت و کمال محله را فراهم می کند.

وی گفت: امام محله زبان و رابط بین مردم و مسئولان است و با ارتباط با مراکز خدماتی مانند شهرداری ، کمیته امداد ، بهزیستی ، سپاه پاسداران و سایر نهادهای فرهنگی ، مذهبی و عمومی با عملکرد دوگانه خدمات را ارائه می دهد. .

ولی نژاد اظهار داشت: عملکرد کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت ائمه جماعات در محله باعث شده که امام محله سنگ صبور و حامی مردم و محله باشد.

وی توسعه ائمه محله را منجر به ایجاد شبکه ای مستعد دانست و افزود: شبکه امام محله شبکه مستعدی است و این شبکه می تواند با اشراف همه جانبه و اولویت دادن به نیازهای منطقه تصمیم گیری کند.

ولی نژاد با بیان اینکه این رویکرد امام محله جامعه پذیری بر اساس الگوی “امامت امت” است ، گفت: جامعه پذیری براساس الگوی امامت امت با محوریت مسجد و امام محله از جمله اقدامات سازمان اسلامی است. تبلیغات “.

دکمه بازگشت به بالا