عمومی

وضعیت بد بیماری کرونا در لرستان/ بستری‌ها رو به افزایش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمود ثمین روز شنبه ، در حاشیه جلسه ستاد ملی ضد تاج ، گفت: “در جلسه امروز ستاد ملی ضد تاج ، شاهد ارائه گزارش هایی بودیم که متأسفانه خبرهای خوبی درباره وضعیت موجود در استانهای کشور “.

وی اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی کرونا ، لرستان از نظر وضعیت نامناسب کرونا در رده چهارم کشور قرار دارد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان کاهش یافته و از طرف دیگر تعداد بستری شدن در بیمارستانها افزایش یافته است

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: با توجه به شرایط استان ، محدودیت های هوشمند کرون در گروه های حرفه ای 2 ، 3 و 4 به مدت یک هفته دیگر در استان موکول می شود.

ثمین وی ضمن تشکر از همکاری بازرگانان و بازاریان اظهار داشت: گزارش های دریافت شده نشان دهنده عدم انطباق با پروتکل های بهداشتی در برخی اصناف و گروه هایی است که در شرایط فعلی مجاز به فعالیت هستند مانند نانوایی ها ، قصابی ها و سوپرمارکت ها که تأکید بر ضرورت افزایش نظارت در این زمینه در صورت تخلف ، اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: طبق تصمیم ستاد استان ، زمان شروع فعالیت دستگاه های اجرایی از ساعت 9 صبح خواهد بود و ادارات طبق یک سوم از ظرفیت کارمندان در محل کار بهره مند می شوند. نوع خدمات در شرایط فعلی. جیری و از بقیه کنترل از راه دور استفاده کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تأکید کرد: از هموطنان ارجمند می خواهیم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و از شرکت در تجمعات ، عزاداری ، ملاقات و در پارکها و باغها جمع شویم تا با هم برای کنترل و کنترل بیماری همکاری کنیم تا بتوانیم به خوبی از این وضعیت خارج شویم.

دکمه بازگشت به بالا