اجتماعی

نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب

وزیر بهداشت در نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشت: “مادامی که خدا و دعاهای شما وجود داشته باشد ، از هجوم بیماری نمی ترسیم.”

به گزارش باراناخبر ، متن نامه وزیر بهداشت سعید نامکی به شرح زیر است:

آیت الله العظمی خامنه ای
مقام معظم رهبری (مقام معظم رهبری)
سلام؛
اولین فراز و نشیب های پیامهای خردمندانه امروز شما که مانند گذشته عامل وحدت و همگرایی ملی بودند ، پس از چند هفته برنامه های گرد و سرگیجه در مدیریت بیماری عروق ویروس کرونا قلب به ویژه در استان ها به معرض نمایش می گذارند. استان های مرزی و دشوار کشور. تمام شد ، باران ملایمی بر بدن های دردناک و قلب های شکسته ما بود ، اما آواز غمناک صدای شما در مرحله دوم که متاسفانه گفت که هموطنان ما از عود بیماری ناراحت بودند. من تنها راه درمان این رنج ، سوزش سر دل را پیدا کردم.

اگر در دوره اول بیماری خود ، سربازان حضرت ، به عنوان محافظان سلامت ، به همراه سایر عزیزان ، علاوه بر همه ، در اوج تحریم ها و فقر برای ملت شریف ایران ، دستاورد خارق العاده ای کسب کردند. فداکاری ها ، همدردی ها و هم افزایی های مردم و نمایندگان نظام ، پشتیبانی عالی از رهبری خوب و خردمندانه بود که من مطمئن هستم که در تاریخ این زمین به عنوان یک برگ طلایی غیر قابل تعویض جاودانه خواهد بود.

من به عنوان یک سرباز کوچک که از روزهای قبل از بیماری خود در کشور خدمت کرده ام و هر روز آنها را در دفتر خاطرات خود به یاد می آورم ، با ارزش ترین حروف این نوشتار را پر از اثری از کلمات ، اعمال و عشق به جنابعالی می بینم و امروز ، بعد از آن همه صبر و پشتیبانی ، به جای شادی و لذت ، غم و اندوه را در صدای صدای شما می شنوم ، بسیار ، بسیار غم انگیز است.

پیش از این موج جدید پیش بینی های غیرقابل پیش بینی روزهایی که به دلیل سهل انگاری ساده به شما ارائه کرده بودم ، نمی خواستم آنچه را که دیدم محقق شود. من می خواستم او را در دنیای پیش بینی ها و رویاها بماند ، مانند مردی که رویا تلخی دارد و در دنیای بیداری او خوشحال است که از خواب رفته است ، اما متأسفانه او واقعی شد. اما بگذارید به شما بگویم قلب عزیزم خیلی دیر نشده ، خدا می خواهد به ما کمک کند ، شما مشاور و دعای ما هستید ، افرادی هستند که سخنان ما را می شنوند و ما را همراهی می کنند ، سه نیرو وجود دارند که از ما حمایت می کنند. ، نیروهای مسلح ، سازمان های مردم نهاد و خیریه ها برای نگه داشتن دست ما ، جوانان و دانشگاهیان تحصیل کرده برای ایجاد معجزه برای پیشگیری و معالجه.

مادران و پدران شهدا که نماز نیمه شب عطر و بوی دلپذیر کاروان ماست ، مدافعان سلامتی را دوست دارند و خسته نمی شوند ، ما از حمله بیماری نمی ترسیم و مطمئن هستیم که آن را کنترل خواهیم کرد. قطعاً به روزهایی برمی گردیم که مردم عزیز به کشور ما اجازه می دهند در سلامت و شادی زندگی مشترک داشته باشیم و خیلی وقت نخواهد گذشت که یک لبخند رضایت بخش را بر چهره آرام فرمانده خوبمان بگذاریم. به خواست خدا

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا