علمی و پزشکی

توییت وزیر بهداشت درباره بازگشایی مساجد در شب‌های قدر

وزیر بهداشت در بازگشایی مساجد در شبهای قدر ، اظهار داشت: بنا به توصیه مقام معظم رهبری مبنیبر پیدا کردن یک راه برای دوباره باز کردن در مسجد مرده مشتاق انطباق با قوانین محکم در این شبهای قدر., در این جلسه نیست و خوشبختانه برای مناسب ما است.

این گزارش شد … دکتر گفت: “یکی” از صفحه توییتر خود نوشت:

“امروز بلافاصله بعد از توصیه های مقام معظم رهبری مبنیبر پیدا کردن یک راه برای دوباره باز مسجد بهروی مرده مشتاق به انطباق با قوانین محکم در این شبهای قدر., در این جلسه نیست و خوشبختانه یک راه حل موثر رسیدیم که بلافاصله اعلام خواهد شد.
امید است که نماز از مرحوم هنوز هم همراهمان بود.”

باید آن را به یاد می آورد که در همان اتصال حجتالله غلامی سخنگوی ستاد استان در مقابله با کرونا در استان اصفهان, ایران, روز شنبه, مارس 21. این خبر گفت: شب قدر است که در آن آنها در درمان و کنترل برگزار می شود.

وی افزود: که در آن برای شب قدر مشخص شد ، فضا و رفتن به کنترل از جمله میدان امام علی(ع) و صحن مسجد سید مسجد کامل است.

غلامی در خصوص امکان برپایی مراسم شبهای قدر در محل مشخص شده در. گفت: صحبت از برگزاری مراسم لیالی قدر در جلسه سی و دوم در مرکز استان از جزئیات و حضور تمام افرادی که مطرح شده اند یک سری از مراکز که امکان برگزاری این مراسم داشته است و صدا و سیما نیز به صورت زنده پوشش در این جلسه مشخص شد. جایی برای شبهای قدر روشن شده فضای روبازی بود که آنها می توانید آن را کنترل کنید. به عنوان زمینه امام علی(ع) است که در نزدیکی یک مسجد سید مسجد کامل است و هر سال هم, از, مراسم, مسجد جامع در شب قدر ایران]و در این زمینه از امام علی(ع) خواهد بود در این مراسم که شب برگزار خواهد شد.

وی افزود: صحن مسجد سید نیز دیگر وجود دارد که در آن یک فضای بزرگ و ورود و خروج مناسب است. به طوری که مراسم کتاب مهم است که به نگه داشتن در صحن مسجد سید است. همچنین ورزشگاههای تختی، ۲۲ بهمن و انقلاب که شامل تمام مکان هایی که امکان برگزاری مراسم شب قدر در آنها وجود دارد در نهایت یکی از دبیرستان انتخاب خواهد شد.

سخنگوی ستاد استان در مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: مکان هایی مانند باغ رضوان از این نظر که حجم انبوه جمعیت از این جایی که ما مطرح شد. همچنین مراسم شب از گلستان شهدا در این جهت است که این امکان را برای کنترل جمعیت وجود ندارد و بسیاری از مردم خواهد شد تایید شده توسط آنها اما با تمام این تفاسیر که مقرر برای شهر اصفهان و ۲۳ شهرهای دیگر در استان, فرماندار, در هماهنگی با امام جمعه دیدار با کارکنان برگزار خواهد شد زندگی می کنند و در آن جلسه به برگزاری مراسم شبهای قدر در چند نقطه پیشنهاد را.

بنده ادامه داد: بنابراین اگر فرمانداریها و اعضای ستاد تاج برای ساخت توصیههایی در این زمینه به ارائه پیشنهادهایشان جلسات-دوشنبه یا سهشنبه کارکنان برای مقابله با کرونا و در نهایت پس از بررسی آنها ابلاغ شود.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا