عمومی

میزِ مسئولین و انتخابات؛ قدرت همه چیز زندگی ماست!

مقامات “جدول” را به عنوان نقطه عبور به عنوان “جهان” می دانند! اما دلایل این باور یکسان نیستند و بر این اساس به دو گروه تقسیم می شوند!

گروه اول مقامات “میز” را به عنوان یک نقطه عبور می دانند زیرا آنها از آینده عصبانی هستند و به طور مداوم “ترس از دست دادن جدول” دارند. آنها برای بهبود این بیماری و از بین بردن فشارهای روانی خود ، از طریق ریا و تزویر سو abuse استفاده می کنند تا برای روز شروع “بی اختیاری” پس انداز کنند!

گروه دوم مسئولان جدول را دائمی نمی دانند ، اما تفاوت آنها با گروه اول این است که بر خلاف گروه اول ، آنها به آینده امیدوارند و موقعیت های بالاتری را به دست می گیرند و بنابراین جدول فعلی را ترک می کنند! آنها تا آنجا پیش می روند که زیرساخت ها را ایجاد می کنند تا در یک جدول بالاتر به روز شوند! یکی از این زیرساخت ها خدمات به مردم است! برای توضیح بیشتر ، باید گفت: اگر روزی مأموری را دیدید که به “خدمت دلسوزانه” به مردم مشغول است؛ این حرکت یک خطای انسانی نیست. چون حتی سوختن هم از آن سوختگی ها نیست و «سرویس» خلاف «سرویس» نیست! به عبارت دیگر؛ هدف از خدمات جلب رضایت مشتری نیست. رای آنها را پس بگیرید!

اما سازوکار خدمات و منشأ آن چیست؟

راه خدمت به مردم به اندازه راه رسیدن به خداست و نگهداری “پست شهرداری تهران” با ساخت چندین پل و پارک یکی از آنهاست! به عنوان مثال ، اگر تهران در زمان کمون فلانوکساک تهران شود ، همان افراد به همان عروسک رأی می دهند!

اما راههای دیگری برای پیشرفت وجود دارد … مانند سفرهای استانی به مناطق محروم و هواشناسی در مورد نظرات مردم ….

اساساً ، در سیاست های فعلی مقامات ، مهم نیست ، آخرین روحیه مردم یک مزیت مناسب آنها است!

وقتی شمارش آرا of مردم همان برجام است؛ او محبوب است؛ برای یک مقام خیرخواه قدرت ؛ حمایت از برجام افتخار بزرگی است! اما وقتی مردم “برجام دوست” از انتخابات و همه چیز مرتبط با آن عصبانی می شوند؛ سپس در قالب سه نگرانی فوری مسئولانه ؛ با توجه به نگرانی هایی که باعث سوت سفارت می شود می توان سوت زد!

تاریخچه انتخابات مجلس؛ این همان اتفاقی است که افتاده است ، اما بدون بخار و کمی التماس و سرانجام بر فراز یکی دیگر از برج هایی که طول برج میلاد را از او گرفته فرود آمد! نقشه راه ریاست جمهوری؛ این یک کپی است یعنی از “به پایان رساندن” کار در خانه های مردم ، شما به کار در خانه های مردم می روید و پس از پایان کار به عنوان وکیل برای مردم ؛ شما بروید و به انتخاب واقعی مردم تبدیل شوید!

نکته اصلی این است که … اگر می خواهید جام را بدست آورید ، بوسه بزنید ؛ باید با کامیون و اتوبوس از برجام عبور کنید!

آنچه مهم است رأی افرادی است که به پای صندوق های رای می روند ، نه نظر کسانی که با زور به قرنطینه سیاسی می روند! بیاد داشته باشیم ، “چه کسی رأی نداد ؛ بهتر است رأی نیاورد!” چقدر کیف دارد؟ “تصمیم فوری برای خروج از برجام در زمان واقعی برای رضایت رای دهندگان جوگیر در آنیوار!” آرزوهای آنها علاوه بر “Arzuina”!

دکمه بازگشت به بالا