ورزشی

تیم ملی فعلی یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ماست

اگرچه ایران به عنوان یکی از قدرتهای سنتی فوتبال آسیا شناخته می شود ، اما هرگز به مرحله گروهی جام جهانی نرسیده است ، اما علیرضا جهانبخش ، ستاره تیم ملی ، سومین دور مقدماتی آسیا را برای این رقابت ها آغاز کرده است. سال آینده او معتقد است که آنها می توانند چیز خاصی را در دوره بعدی درک کنند.

در سال 2018 ، ایران توانست مراکش را در جام جهانی شکست دهد و عملکرد خوبی در دیدار با اسپانیا داشت. وارد گروه او شوید.

ایران با پیروزی در جدول با پیروزی در دو دیدار ابتدایی مقدماتی در گروه A ، جستجوی سهمیه این هفته جام جهانی را از سر می گیرد.

علیرضا جهانبخش گفت: در جام جهانی قبلی ، اگر کمی خوش شانس تر بودیم ، می توانستیم به دور بعد صعود کنیم. من می گویم که ما در فصل آینده شانس بسیار خوبی داریم زیرا فکر می کنم نیمی از تیمی که در جام جهانی بازی کرد اکنون در این مرحله مقدماتی بازی می کند. ما همچنین چند جوان داریم که از باشگاه های مختلف به ما پیوسته اند و من می گویم ما در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم که همه آنها انگیزه زیادی برای عملکرد خوب در تیم ملی دارند. من فکر می کنم این ترکیب می تواند به ما کمک کند تا بالاتر و بالاتر برویم.

در پاسخ به این سوال آیا می توان تیم فعلی را نسل طلایی تیم ملی فوتبال ایران دانست؟ گفت: قضاوت برایم سخت است. من می گویم این یکی از بهترین نسل ها در کشور ما است. من فکر می کنم 80 درصد تیم ها در حال حاضر خارج از ایران هستند (در کشورهای مختلف) ، نه تنها بازی می کنند ، بلکه واقعاً خوب عمل می کنند ، مهم هستند و برای تیم های خود تفاوت ایجاد می کنند. وقتی 10 سال پیش به آن نگاه می کنیم ، واقعاً اینطور نبود. من از توانایی بازیکنانم در ایران آگاه هستم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می کنم در سال 2013 بود که اولین بازی خود را با تیم ملی انجام دادم که رویایی بود که محقق شد. فقط شش ماه بعد ، من در جام جهانی برای کشورم بازی کردم. کاری که من قصد انجام آن را نداشتم. حالا ، نه یا ده سال بعد ، من تیم ملی را همراهی می کنم. این برای من افتخار بزرگی است.

دکمه بازگشت به بالا