اجتماعی

موردی از ابتلا به واریانت کرونای انگلیسی در کردستان تایید و گزارش نشده است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بیماری که در غرب کشور دچار تاج شد و اخیراً از سفر به انگلیس برگشته ، تاج نسخه انگلیسی ندارد و آزمایشات وی نیز نبود تایید شده.

به گزارش باراناخبر ، دکتر. کیانوش جهانپور وی با اشاره به آنچه وزیر بهداشت و معاون وزیر بهداشت طی دو روز گذشته اعلام کرده اند ، تصریح کرد: در چند روز گذشته اخباری در رسانه ها منتشر شد و صحبت از احتمال انعقاد قرارداد یکی از همکاران پزشک ما در غرب کشور بود. تاج انگلیس. این مورد تأیید نشده و پرونده این نوع جدید ویروس کرونا تاکنون در یکی از بیمارستانهای خصوصی تهران شناسایی شده و تحقیقات سایر موارد مشکوک از طریق توالی ژنتیکی در آزمایشگاههای ارجاع ادامه دارد و هیچ مورد جدیدی وجود ندارد هنوز گزارش نشده است

وی افزود: موارد مشکوک در کردستان و موارد تماس نزدیک با وی بارها مورد آزمایش قرار گرفته است و تاکنون حدود 240 نفر با پرونده مشکوک اولیه در تماس بوده اند – که او همکار پزشک برگشت بود. از انگلیس – آزمایش شده اند “. خوشبختانه هیچ اثری از تاج جهش یافته انگلیسی در هیچ یک از آنها یافت نشد.

به گزارش وبلام ، وی در پایان اظهار داشت: طبق درخواست های مكرر رسانه ها و رسانه ها ، انتظار می رود اخبار را با یك منبع ناشناخته ، غیررسمی یا با نقل قول از افراد در موقعیت های مختلف تحت عناوین مختلف غیر مرتبط پوشش دهد. ، خصوصاً در موارد تخصصی که نیاز به اطلاعات و دانش اسناد و جزئیات اطلاعات بیمار و آزمایشات دقیق دارد. انتشار این موارد بی اساس و حدس و گمان تنها زمینه نگرانی عمومی غیرضروری را فراهم می کند ، در حالی که منبع اطلاع رسانی و اظهار نظر در این باره روشن است و وزارت بهداشت ، حسب مورد ، اطلاعات لازم و به موقع را از طریق کانال ها ارائه می دهد. این مقام انجام داده و خواهد داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا