عمومی

ممنوعیت تردد شبانه در اردبیل برداشته شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید حجت فتاحی در گفتگو بگو به خبرنگار آنلاین، وی اظهار داشت: پس از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب و با موافقت ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی در تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ اعمال شد که با اطلاعیه دستورالعملی از اول آذرماه رفع شد. .

وی افزود: به تناسب اقدام ملی خود، دیگر برای مالکان خودروهایی که شبانه در شهرستان های استان اردبیل تردد می کنند جریمه نمی کنیم و هموطنان می توانند بدون دغدغه در شب تردد کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان با جریمه مواجه هستند که هموطنان در این خصوص دقت لازم را داشته باشند.

فتاحی افزود: جریمه ها همچنان برای دارندگان خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی است و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز یک میلیون دلار و نارنجی پوشان نیز 500 هزار تومان جریمه می شوند و در این راستا همچنان شاهد اجرای مصوبه هستیم. قانون برای متخلفان

فتاحی افزود: افرادی که نیاز به تردد ضروری و اجباری دارند، می توانند با مجوز دولت ها تردد خود را در این شهرها دریافت کنند که با مراجعه به نیروی انتظامی بخشوده می شود.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: البته عبور و مرور شهرهای قرمز و نارنجی از کمربندی و محدوده شهری مشکلی ندارد و رانندگانی که وارد شهرها می شوند با جریمه مواجه خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا