عمومی

سالانه ۶۰ هزار مأموریت اورژانسی در اردبیل انجام می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجید محمد غریبانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این خدمات از جمله فوریت های پزشکی در سطح شهر و بین خیابان ها با حضور همکاران متخصص در این بخش انجام می شود که تلاش می کنند به آسیب دیدگان و آسیب دیدگان کمک کنند.

وی با بیان اینکه 55 ایستگاه شهری و جاده ای در استان راه اندازی شده است ، افزود: با تلاش متخصصان اورژانس پیش بیمارستانی ، زمان رسیدن همکاران ما به تخت های بیمار کمتر از استاندارد ملی است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اردبیل گفت: احداث چهار پایگاه جدید در مناطق حادثه خیز استان از برنامه های اورژانس است که در مراکز حمل و نقل است. از نو، آکسی پارس آباد – مشگین شهر، خرد کن در مشگین شهر و محورهای جنوبی استان اردبیل در دست ساخت است.

خارجی برای ایجاد پایگاه شماره 4 اورژانس پیش بیمارستانی مشگین شهر وی افزود: با استفاده از این پایگاه ، زمان رسیدن بیماران به بالین دو دقیقه کاهش می یابد و همکاران ما به سرعت و به محض دریافت اطلاعات در محل مورد نظر ، به قربانیان و بیماران خدمات ارائه می دهند.

چهار پایگاه شهری و چهار پایگاه جاده اضطراری را اداره می کند مشگین شهر وی یادآور شد: به ازای هر 40 کیلومتر از جاده های این شهرستان ، پایگاه جاده ای اورژانس پیش بیمارستانی راه اندازی شده و خدمات به آسیب دیدگان ارائه می شود.

غریبانی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: تمام تلاش ما در جهت به حداقل رساندن تعداد مرگ و میر هنگام انتقال مجروحان به بیمارستان است و می توانیم شرایط مناسبی را در ارائه خدمات تخصصی در هنگام مأموریت ها مشاهده کنیم.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اردبیل در همایش مدیران مراکز اورژانس پیش بیمارستانی در مشگین شهر وی با تمجید از نیروهای فعال در این زمینه ادامه داد: مشگین شهر امروز میزبان این کنفرانس استانی بود و تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات به هموطنان در مجتمع پزشکی و بیمارستانی کرونا است.

دکمه بازگشت به بالا