عمومی

معرفی برندگان مسابقات اتومبیلرانی رالی خانواده جام منطقه آزاد قشم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اولین دور مسابقات رالی خانواده خانوادگی “جام منطقه آزاد قشم” عصر پنجشنبه در جزیره قشم با اعلام برندگان به پایان رسید.

اولین دوره این مسابقات با ارزیابی مهارت خواندن نقشه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار شد. 64 شرکت کننده به منظور ارزیابی مهارت ها و پیروی از قوانین ، 180 کیلومتر از مسیر رالی در جزیره قشم را پیمودند.

نمایندگان موتورسیکلت و اتومبیل منطقه آزاد خنده با رعایت کامل پروتکل های سلامتی از شرکت کنندگان در دور اول مسابقات استقبال کردند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس ، یکی از مهمترین جزایر برای برگزاری مسابقات بین المللی و منطقه ای است. شرایط جغرافیایی ، تلفیق محیط سنتی و مدرن در کنار جاده های مناسب با چشم اندازهای زیبای ساحلی در امتداد خلیج فارس از محبوب ترین گزینه ها برای ورزشکاران است.

در این دوره از مسابقات با حضور مرتضی شیخ زاده معاون گردشگری منطقه آزاد قشم ، جلیل حقگویان رئیس ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم و جاد فیضی رئیس هیئت موتور سیکلت منطقه آزاد قشم ، به نفرات اول تا دوازدهم هدیه داده می شد.

خانم پریچهر حقیقی به عنوان راننده و آقای آرش ایرانمنش به عنوان نقشه خوان با شش امتیاز منفی مقام اول را کسب کرد. علی قهرمانی به عنوان راننده و فرزانه پورشمسی به عنوان نقشه خوان نیز با 28 امتیاز منفی مقام دوم را کسب کردند. توماجگری به عنوان راننده و سارا بهادری به عنوان نقشه خوان با 37 امتیاز منفی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا