عمومی

مسابقات استعداد یابی تکواندو در گلستان برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی نوری در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: مسابقه استعدادیابی در مسابقات قهرمانی کشور بهمن ماه در رده جوانان در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم استعدادهای موفق تکواندوی استان را به این مسابقات اعزام کنیم، مسابقات استعدادیابی تکواندوکاران جوان گلستانی را برگزار کرده ایم.

نوری با بیان اینکه این مسابقات بانوان 27 آبان و آقایان 28 آبان ماه برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از 190 مسابقه تکواندو گلستانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان با اشاره به اینکه در ماه های اخیر اقدامات خوبی برای کشف استعدادهای ورزشی در این رشته انجام شده است، تصریح کرد: برای شناسایی استعدادهای ورزشی با توجه به شرایط کرونری موجود، برای اولین بار استعدادیابی مجازی انجام می شود. ما مسابقات را در ژوئن برگزار کردیم.

وی افزود: همچنین در 30 و 30 مهرماه سال جاری مسابقات استعدادیابی را با حضور یوسف کرمی بهترین ورزشکار کشورمان برگزار کرده ایم و این مسابقات در آذرماه با حضور وی برگزار می شود.

نوری ادامه داد: برای ارتقای سطح تمرینات تکواندو کارگاه ویژه مربیان با حضور شش مربی در آذرماه در نظر گرفته ایم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر تکواندو گلستان وضعیت خوبی در کشور ندارد و امیدواریم با اقدامات انجام شده بتوانیم استان گلستان را در جمع 10 استان برتر تکواندو در چهار سال آینده قرار دهیم. “

دکمه بازگشت به بالا