عمومی

برترین‌های مسابقات ترنم وحی در استان بوشهر معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جواد احمدی منفرد در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: برنامه ترانم اعلام ابتکار جدید در فعالیت های قرآنی استان بوشهر و قهرمانی مؤسسه قرآنی مصباح الهدی وحدت در دوره دوم این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سال گذشته با تصویب شورای فرهنگ عمومی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی ایران در سال 1400 انتخاب شد. مؤسسات قرآنی.

وی بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به عنوان تخصصی ترین موسسه قرآنی استان برای دومین سال پیاپی مسابقات بین مؤسسات و خانه های قرآنی با عناوین را برگزار می کند. ترنّم این کشف با همکاری سازمان وقف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز بوشهر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری بوشهر صورت گرفته است.

احمدی منفرد ادامه داد: این مسابقات با حضور 32 موسسه و خانه قرآنی در 16 گروه برادر و 16 گروه خواهر و هر گروه شامل یک تیم سه نفره برگزار شد. شخصی شامل یک خواننده به عنوان نماینده بخش خواندن، یک حافظ به عنوان نماینده بخش حفظ و یک نفر سوم به عنوان نماینده بخش مفاهیم بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این مسابقات به صورت تک حذفی و از مرحله یک هشتم آغاز شد، سپس مرحله یک چهارم و نیمه نهایی و در نهایت فینال مسابقات بین دو تیم

وی افزود: در اولین روز از ماه مبارک رمضان شاهد افتتاحیه این مسابقات با مسابقه قرآنی بین خانه قرآن شهدای نیروگاه اتمی بوشهر و مؤسسه قرآن و عترت بودیم. سراج پهلوانکشی. “

احمدی منفرد افزود: مسابقه فینال در بخش برادران بین موسسه مصباح الهدی وحدت و خانه قرآن شهدای نیروگاه اتمی بوشهر توسط مؤسسه مصباح الهدی برگزار شد. وحدت او توانست با 365 امتیاز شهدای نیروگاه اتمی را شکست دهد و در قسمت برادران قهرمان مسابقات شود.

وی ادامه داد: خانه قرآن شهدای نیروگاه اتمی بوشهر که مقام دوم را کسب کرد و موسسه حضرت رقیه (س) بوشهر نیز در قطعه برادران مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش خواهران مسابقه فینال بین موسسه مصباح الهادی برگزار شد وحدت و در برازجان خانه قرآنی شهید کاظمی برگزار شد که در نهایت مؤسسه مصباح الهدی بود. وحدت وی خانه قرآن ضامن آهوهای برازجان را شکست داد و در این مقطع و همچنین موسسه مشکلات به مقام قهرمانی دست یافت. چغادک او همچنین در بخش خواهران مقام سوم را کسب کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 14:00 با مسابقه پیامکی از شبکه سراسری امید پخش می شود. برای بینندگان و ساعت 21:15 از شبکه استانی صدا و سیما بوشهر.

شایان ذکر است اعضای تیم موسسه مصباح الهدی وحدت در بخش برادران علی صالحی زیارتی، محمد شادور و عباس زارعی و در بخش خواهران فاطمه سادات شجاعی و زهرا زارعی حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا