عمومی

مصرف برق در وضعیت هشدار قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، هاجر عبدی اظهار داشت: وی افزود: با افزایش دما در استان ، اوج مصرف برق در این هفته 2 است هزار رسیدن به 314 مگاوات ساعت. در حال حاضر در حال حاضر کلیه توافق های لازم در این باره حاصل شده است ، اما این موضوع بستگی به میزان همکاری مشترکان دارد. اگر شهروندان در ساعات اوج ، یعنی از ساعت 13 – 17:00 با آنها همراه باشند ، قطعاً تأمین برق مشکل خواهد بود ما نخواهیم او خورد. توصیه می کنیم شهروندان از تهویه هوا اضافی استفاده نکنند و استفاده از سایر وسایل پر مصرف را به ساعات دیگر موکول کنند.

وی اظهار داشت: سال گذشته اوج مصرف در 7 مردادماه با نرخ 2 بوده است هزار ضبط شده 228 مگاوات ضبط شده است که مطابق با آن رو به جلو انتظار می رود با حضور اوت و ادامه موج گرما ، مصرف برق افزایش یابد. در حال حاضر متوسط ​​مصرف برق هرمزگان 3 درصد بیشتر از میانگین کشوری است و اگر این روند ادامه پیدا کند ، مجبور به اعمال خاموشی در برخی مناطق استان هستیم.

عبدی اظهار داشت: استان هرمزگان 711 هزار مشترک دارد که بیشتر آنها مشترکان خانه هستند. با توجه به اینکه در گرمترین روزهای فصل تابستان قرار داریم ، در صورت همراهی شهروندان ، این مصرف افزایش می یابد.

وی از مردم خواست تا با سیاست های اصلاح الگوی مصرف برق به ویژه مدیریت مصرف در ساعات اوج ، برای تأمین برق ایمن و پایدار برای این تابستان همکاری کنند و افزود: اگر مردم همکاری کنند و از برق به درستی استفاده کنید ، این تابستان بدون مشکل خواهد بود “. خرج می کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع انرژی استان اضافه کرد: کارمندان صنعت برق استان تمام تلاش خود را برای تأمین برق مطمئن و پایدار انجام می دهند و امیدواریم شاهد مشارکت و پاسخگویی عمومی از همه بخش های این شرکت باشیم. جامعه در مدیریت مصرف برق “.

دکمه بازگشت به بالا