عمومی

حمایت از جوانان نخبه و خلاق گیلان باید در دستور کار قرار گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در مراسمی از پنج پروژه اصلی از نظر فن آوری واقع در دهکده فناوری و نوآوری فشتام بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فناوری بازار گیلان به مناسبت هفته پژوهش رونمایی و افتتاح شد.

استاندار گیلان در حاشیه این نشست خبری با تاکید بر اینکه امروز نیازمند تحول اساسی در سواد، مهارت های دیجیتالی دانش آموزان و سایر دانش پژوهان هستیم، افزود: پژوهشگران ما نیاز به به روز شدن دارند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات حضوری ضروری است، گفت: اهمیت این موضوع در روزهای شیوع ویروس کرونا به خوبی درک شده بود و باید ایرادات و کاستی ها برطرف و زیرساخت ها و امکانات تامین شود. “

عباسی افزود: رسیدن به این مرحله نیاز به علاقه دارد گیر از توان و ظرفیت فعالان دانش محقق خوشبختانه استان گیلان ظرفیت و نیروی انسانی زیادی در این زمینه دارد.

وی همچنین بر لزوم حمایت از فعالان این عرصه به ویژه جوانان نخبه و خلاق تاکید کرد و گفت: توسعه و رشد شرکت های دانش بنیان با بهره گیری از ظرفیت بالای نخبگان و نوآوران جوان شهرستان گیلانی می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشد. علوم پایه. و دانش در زمینه ها».

عباسی با اشاره به فعالیت کارگروه پژوهش و فناوری در شهرستان گیلان افزود: در این کارگروه تلاش می شود تا مشکلات پیش روی جوانان متخصص و خلاق برطرف شود و نهادهای استان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند. جهت.

دکمه بازگشت به بالا