اقتصادی

مشخص شدن اطلس مزارع پرورش ماهی الیگودرز/ کاهش خسارات با تقویت زیرساخت‌ها

باراناخبر/لرستان نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های مناسب برای مزارع پرورش ماهی یکی از خواسته های ما و فعالان این منطقه است، گفت: مقرر شد اطلسی از مزارع پرورش ماهی تعریف شود. این منطقه. شهر در فضای جغرافیایی

محمد خدابخشی در حاشیه بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از مزارع آسیب دیده الیگودرز با بیان اینکه بیشتر مزارع پرورش ماهی این شهرستان در نقاط مختلف آسیب دیده اند، گفت: برای بررسی جدی خسارت وارده به فعالان این حوزه. معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور برای سفر به الیگودرز دعوت کردند.

وی افزود: در جلساتی که داشتیم مقرر شد اخذ وام از آبزی پروران آسیب دیده از طریق ستاد مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد.

نماینده الیگودرز در شورای اسلامی گفت: نکته دیگر این است که خسارت ها از طریق ستاد بحران ارزیابی و به دولت ارائه شود چرا که در قانون بودجه هر سال مبلغی برای موضوع بحران پیش بینی شده است.

خدابخشی با اشاره به اینکه الیگودرز قطب تولید ماهیان زیرزمینی است گفت: یکی از خواسته های ما این است که اداره شیلات جایگاه مشخصی داشته باشد و در این راستا مقرر شد ساختمانی به اداره شیلات واگذار شود.

وی گفت: درخواست دیگر واگذاری خودرو به اداره شیلات به دلیل صعب العبور بودن منطقه است.

نماینده الیگودرز در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت های مناسب برای مزارع پرورش ماهی شهرستان از دیگر مواردی بود که مطرح کردیم گفت: مقرر شد اطلسی از مزارع پرورش ماهی الیگودرز در قرن تعریف شود. ناحیه جغرافیایی.

خدابخشی افزود: همچنین مقرر شد در مزارع پرورش ماهی که زیرساخت ها کافی نیست، سازمان شیلات از وام خرید دارایی های سرمایه ای برای تکمیل زیرساخت ها استفاده کند.

وی بیان کرد: تقویت زیرساخت های حوزه صیادی از جمله تامین برق علاوه بر کمک به تولید، آسیب ها را نیز کاهش می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا