حوادث

هیچ مانعی برای تأمین منابع مالی جبران خسارات سیل وجود ندارد

باراناخبر/لرستان نماینده الیگودرز در شورای اسلامی گفت: هیچ مانعی برای تامین تمکن مالی برای جبران خسارات سیل وجود ندارد.

محمد خدابخشی پیامی درباره وقوع سیل در این شهرستان منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«السلام علیک یا اباعبدالله

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

متاسفانه حادثه سیل اخیر در شهرستان الیگودرز باعث جان باختن تعدادی از همشهریان عزیز شد و تمامی مردم شریف شهرستان به شدت متاثر شدند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، درگذشت جانسوز این عزیزان را به هموطنانمان بویژه خانواده های قربانیان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می نمایم. رحمت برای عزیزان از دست رفته و صبر و اجر برای بازماندگان من یک مشکل دارم

با قدردانی از وزارت کشور، فرمانداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرماندار، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و تمامی عزیزانی که در مدیریت بحران در این مدت یاری رساندند. عادت زنانه. به اطلاع همشهریان عزیز میرسانم برای دریافت تسهیلات پیگیری کنند و جبران خسارت در حال انجام است.

روسای ادارات و روسای دستگاه های اجرایی خسارات وارده به مردم و مناطق سیل زده را از جمله تخریب اراضی کشاورزی، مزارع پرورش ماهی، کانال های انتقال آب، راه های بین مزارع، زیرساخت های حمل و نقل جاده ای، مدارس، توزیع برق برشمردند. شبکه و غیره و به ستاد مدیریت بحران شهرستان تحویل دهد تا اقدامات لازم برای جبران خسارات وارده انجام شود.

با استفاده از ظرفیت های قانون بودجه کل کشور هیچ مانعی برای تامین منابع مالی وجود ندارد. با توجه به بازه زمانی و لزوم تسریع در تصویب اعتبارات درخواستی، مسئولیت عدم ارسال به موقع گزارش خسارت به عهده فرمانداران و مدیران مربوطه خواهد بود.

انتظار می رود دهیاران و اعضای محترم شوراها و نیز مصدومان نسبت به تکمیل و به روز رسانی اطلاعات با فرمانداران و روسای دستگاه های اجرایی اقدام نمایند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا