عمومی

۷۳ درصد مسئولان میامی پروازی هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد عزیزی پیش از ظهر در آدینه با حضور اهالی محمد آباد میامی و با حضور استاندار سمنان در مسجد روستا پذیرایی کرد با بیان اینکه مشکلات شهرستان در روستاها وجود دارد. ، اشتغال و غیره همه مهم هستند، اما مسائل مهمتری پیش روی میامی است. ، تاکید کرد: مشکل جستجوکردن می تواند به ما در بهبود امور این شهر کمک کند آمار انجام دادن.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات در میامی از مشکلات اصلی این شهرستان است، افزود: اولین مشکل میامی مسئولان پرواز هستند یعنی کسانی که در این شهر زندگی نمی کنند اما آن را می سازند.

امام جمعه میامی گفت: وقتی در روستا زندگی نمی کنند و عضو شورا نباشند مشکل را درک نمی کنند و وقتی مشکل را درک نمی کنند آن را درک نمی کنند و نمی توانند حل کنند. آنها یکی از مدیران Miami Flight هستند.

عزیزی بیان کرد: تقریبا یک چهارم مدیران میامی در این شهر زندگی می کنند و بقیه بعد از ساعت کاری به شهر مجاور رفت و آمد می کنند.

وی با بیان اینکه دومین مشکلی که میامی با آن مواجه است عدم بهره گیری از نیروهای بومی است، گفت: میامی جوانان بومی و مستعدی دارد که باید از آنها استفاده شود، بنابراین می خواهیم هر چه بیشتر از این افراد استفاده شود. بودن

امام جمعه میامی گفت: اگر نیاز بود فردی از شهرستان های شاهرود و سمنان برای مدیریت و کار به میامی بیاید، حداقل باید شرایط اقامت او در این شهر و ثبت نام فرزندش حداقل فراهم شود. مدارس . از این شهر و یا خرید خانه ضروری از اینجا مطمئن شوید.

عزیزی بیان کرد: اگر این دو مشکل در میامی حل شود، شاهد رفع بسیاری از مشکلات شهرستان خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا