عمومی

مسئولان امنیتی با سرعت با عوامل ترور شهید فخری زاده برخورد کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله اعرافی مدیر سمینارهای سراسر کشور با صدور پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت. متن پیام مدیر سمینار به شرح زیر است:

به نام خدا

آنا لله و آنا اليه راجعون

و تبلیغات آنها قتلوا قیمت سبیل الله امواتا بل احیا مجدد عند ربهم یرزقون

شهادت دکتر محسن فخری زاده ، دانشمند و کارشناس فداکار ، کارگردان و بازیگر خستگی ناپذیر در علم و فناوری دفاع و موشک و سلاح هسته ای جمهوری اسلامی ایران ، از تروریست های بزدل وایادی جنایتکار متکبر باعث ترحم و نفوذ در ملت هوشمند و شجاع ایران می شود و زمینه مذهبی شد.

آن استاد گرانقدر یک عمر ستایش می شود آیز و با تلاش صادقانه ، فداكارانه و مبتكرانه خود را در زمينه تحقيقات و فعاليت هاي علمي و مديريت تحقيقات دفاعي بركت داد و براي ميهن اسلامي پيشرفت زيادي كرد و سرانجام به شكوه افتخار كرد. آیز به شهادت نائل شد و به شهدای دیگر پیوست.

این یک جنایت فجیع و یک عمل تروریستی است کوردلانه انجام شده در هفته بسیج و سالگرد شهادت دانشمند فرزانه شهید شهریاری (ره) توسط عناصر خودخواننده تروریستی ، بار دیگر ترس دشمنان جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت شگفت انگیز دفاع را به جهانیان اثبات کرد. کشور.

من به نمایندگی از سمینارها از شهادت و صعود این دانشمند ارشد و مدیر جهاد به رئیس عالی و فرمانده کل قوا تشکر می کنم. آلبانیاییملت رشید و شهیدپرور و خانواده محترم ، دوستان ، آشنایان و همکاران را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای شهید عزیز آرزو می نمایم ژزیل من مشکلی دارم

مستکبران جهان باید بدانند که ایران باهوش و مقاوم است و دانشمندان سربلند آن در برابر آنها تسلیم نخواهند شد و راه استقلال ، آزادی ، پیشرفت و مقاومت را ادامه خواهند داد و سازش و تسلیم را در قلب خود و این حوادث قرار خواهند داد اراده ایران را خواهد شکست. تحقق نخواهد یافت و بسیج قهرمانانه و محور مقاومت آرمانهای انقلاب اسلامی را تحقق می بخشد.

البته من از مقامات امنیتی کشور می خواهم عاملان این جنایت فجیع را شناسایی و با آنها برخورد قاطع داشته باشند.

علیرضا اعرافی

مدیر سمینارها

7 آذر 1399

دکمه بازگشت به بالا