اجتماعی

مسئولان، برای رفاه مردم، بیشتر تلاش کنند

باراناخبر/ قم امام جمعه قم گفت: مسئولین باید قدردان مردم خوب و فهیم کشور باشند و برای بزرگ ترین رفاه آنان تلاش کنند.

جلسه شورای زکات کوم به ریاست آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، محسن مسعودیانوراد مدیر کل کمیته امداد استان کوم و حجت الاسلام زارعی نژاد رئیس ستاد زکات استان برگزار شد. در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

آیت الله سید محمد سعید امام جمعه قم، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام و رئیس مجلس زکات استان قم با اشاره به آیه کسانی که جایگاه خود را در زمین قرار دادند. بودن.

رئیس شورای زکات استان کوم با بیان اینکه خداوند پس از تامین امکانات و ثروت، خمس و زکات را واجب کرده است، گفت: اولین کاری که باید انجام دهیم این است که مسئولان را تشویق کنیم تا برای بهبود وضعیت کشور تلاش کنند. مردم تا زکات بدهند.» و خمسی بالا می رود و مهم می شود.

آیت الله سیدی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که مسئولان نظام ما مهربان هستند، گفت: در بحث زکات باید دو بعد کار کرد، بعد اول افزایش امکانات و ثروت و ثروتمند شدن مردم است. بحث دوم تشویق به پرداخت زکات برای پرداخت زکات است.

وی با بیان اینکه مردم ما مردمانی خوبی هستند، گفت: مردم ما حتی در سختی ها و مشکلات همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند و این یک نوع کمک غیبی خداوند به این انقلاب و نظام است، پس یاری غیبی خداوند برای این نظام. فقط در مورد طبس.

امام جمعه کوم با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم فهیم کشورمان باشند، ادامه داد: بحمدالله دولت جدید آبروی خود را برده و تمام تلاش خود را برای ریشه کنی فقر انجام می دهد.

در ابتدای این نشست محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان کوم با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اجرایی زکات گفت: زکات را جمع آوری کرده ایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا