اجتماعی

عبدالملکی: همه تلاش خود را برای اصلاح نظام خدمات‌رسانی می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیشرفت این وزارتخانه گفت: تمام تلاش خود را برای اصلاح نظام های خدماتی و اجرایی و هر از چند گاهی برای رفع هر چه بیشتر به کار خواهیم بست. گره ها تا جایی که می توانیم.»

به گزارش باراناخبر، حجت الله عبدالملکی با حضور در ستاد «دشمر سلیمانی» وزارت مردم، با بیان اینکه چند ماهی است که دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرده است، گفت: مشکلات جدی بسیاری وجود دارد، با این وجود تلاش های زیادی صورت گرفته و امیدواریم که در ماه های آینده این تلاش ها بهتر جلوه گر خواهد شد و مردم ما انشاالله طعم آسایش و حل مشکل را خواهند چشید.

وی افزود: در این ماه ها اصرار داریم زیاد حرف نزنیم و معتقدیم که این یک دوره کار است نه دوره گفت و گو. انشالله با دعای عزیزان این مسائل و مشکلات زودتر حل شود.

عبدالملکی تاکید کرد: ما نیز در وزارتخانه ای که در راس آن قرار داریم و نام آن را وزارت مردم گذاشته ایم، هستیم، چون بیشترین تعامل مردم را با این وزارتخانه داریم، تمام تلاش خود را برای اصلاح نظام های خدماتی انجام می دهیم. و سیستم های اجرایی و در برخی موارد، می توانیم تا آنجا که می توانیم گره ها را حل کنیم.

وزیر رفاه با اشاره به برپایی خیمه از سوی موکب شهید سلیمانی گفت: در زمینه ماموریت ها و وظایف محوله به این وزارتخانه، این خیمه تا روز شنبه برپا خواهد بود و عزیزانی که درگیر مسائل هستند آی تی. در وزارتخانه.» و اگر درخواست یا مشکلی دارند یا حتی پیشنهاد یا ایده ای دارند می توانند برگردند.

به گزارش باراناخبر، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از سخنرانی در این تجمع حضور یافت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا