اجتماعی

عیسی کلانتری:‌ باید با توسعه پایدار، برای مردم اشتغال و رفاه ایجاد کنیم

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: اگر اشتغال و رفاه ایجاد نشود ، محیط زیست کشور حفظ نخواهد شد و باید با توسعه پایدار اشتغال و رفاه را برای مردم ایجاد کنیم.

به گزارش باراناخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، عیسی کلانتری ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ، در دیدار مدیران ارشد سازمان حفاظت از محیط زیست ، با معاون اول رئیس جمهور ، وی با بیان اینکه میانگین درآمد زیست شناسان محیط زیست در سه سال گذشته 2.5 برابر شده است ، تصریح کرد: تجهیزات فعلی حجم فعالیت های محیط بانان را پوشش نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه های ارزیابی در مدت 45 روز به اتمام رسیده است ، اظهار داشت: اگر اشتغال و رفاهی وجود نداشته باشد ، محیط زیست کشور حفظ نمی شود و ما باید با توسعه پایدار اشتغال و رفاه را برای مردم ایجاد کنیم. “

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه ما در دهه های اخیر حقوق نسل های آینده را نقض کرده ایم ، گفت: مسئله اصلی محیط زیست کشور آب است. میزان تبخیر در کشور ما بالاتر از میانگین جهانی تبخیر و میزان بارش کمتر از میانگین جهانی است.

وی ادامه داد: در وزارت نیرو فقط در مورد استفاده و فروش آب بحث شده است.

کلانتر با تأکید بر اینکه محیط زیست در اولین بخش قربانی نمی شود ، کلانتر توضیح داد: محیط زیست محیط امروز است و فردا باید از آن محافظت کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا