عمومی

مسئله مدرسه منطقه«مزدقینه»قانونی حل وفصل شود/برخوردخشن صورت نگیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله حبیب الله شعبانی بعدازظهر یکشنبه از مدرسه شهدای علم و فناوری منطقه بازدید کرد. مزدقینه همدان از نزدیک در این مراسم شرکت داشت و از مسئولان مدرسه و مسئولین شهرداری دعوت کرد تا بر لزوم رعایت قانون و حل مشکلات به صورت قانونی و دور از حاشیه تاکید کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه روند قانونی موضوع باید به طور قاطع به مسئولین مدارس ابلاغ شود ، گفت: متأسفانه گاهی کارهای حقوقی به درستی انجام نمی شود ، زیرا مسائل مطرح نشده و به صورت قانونی و فقط به صورت شفاهی بیان نشده است. “و این مشکلاتی را در آینده ایجاد خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه های دیگر نیز لازم است مسئولان و متولیان کار شرایط و ضوابط را به صورت قاطع و مشخص تعریف کنند ، گفت: البته اگر وضعیت این مدرسه به طور قاطع از در ابتدا ، مسئولان مدرسه اقدامات خود را جمع آوری می کنند بیاور آنها انجام دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در همدان با بیان اینکه حتی اگر طرف مقابل جنایتکار باشد ، حق نداریم با او برخورد خشنی داشته باشیم ، خاطرنشان کرد: حتی اگر این امر کاملاً غیرقانونی باشد ، انتظار نمی رود پلیس ساختمان به هیچ وجه با او برخورد کند. .که کار منجر به درگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید در برخورد با شهروندانی که گاهی از قانون پیروی نمی کنند بسیار محتاط باشد. تعمل وی گفت: “چه در رابطه با پلیس ساختمانی و چه افرادی که به عنوان فروشنده کار می کنند ، نباید فراموش کنیم که هیچ کس حق ندارد با مردم رفتار خشن داشته باشد ، حتی اگر خلاف قانون باشد.”

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه به دنبال قضاوت در مورد یکی است دور وی با اشاره به اینکه چه کسی مقصر نیست ، گفت: “ما شهرداری یا جامعه فرهنگی را مقصر نمی دانیم ، زیرا درگیری به هیچ وجه قابل دفاع نیست.”

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید برای کار قانونی به یکدیگر کمک کنیم ، گفت: “ما همه شهروندان این کشور و استان هستیم و این مسئله را با هم کورکورانه در برابر دشمن حل می کنیم و اجازه سوء استفاده از ما را نمی دهیم. دشمنان

شعبانی با اشاره به لزوم حمایت از دانشجویان و ساکنان مناطق کم برخوردار اظهار داشت: س Theال این است که با وجود همه ساختمان های شهر ، آیا این دانشجویان باید در اینجا و در این شرایط تحصیل کنند؟ و مقامات باید برای حمایت از این دانش آموزان اقدام جدی کنند.

دکمه بازگشت به بالا